عملکرد شهرداری ارومیه مورد بررسی قرار گیرد/ دولت به وظیفه خود در بحث حمل و نقل عمومی عمل کند/طرح برخی مسائل نادرست در نهایت منجر به افزایش نارضایتی از نظام می شود

عملکرد شهرداری ارومیه مورد بررسی قرار گیرد/ دولت به وظیفه خود در بحث حمل و نقل عمومی عمل کند/طرح برخی مسائل نادرست در نهایت منجر به افزایش نارضایتی از نظام می شود

شهردار حضرت پور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عملکرد شهرداری ارومیه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در دیدار معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: تشکر می کنیم که امام جمعه محترم نظراتی در رابطه با عملکرد مدیریت شهری و مشکلات مردم داده و ما را ارشاد و راهنمایی می کند.
وی در این دیدار که به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت ترتیب یافته بود، افزود: ما علاقمند هستیم که عملکرد شهرداری مورد بررسی قرار گیرد تا ما مدیران نیز متوجه قصورات خود باشیم.
شهردار ارومیه گفت: در بحث کاهش آلاینده ها، شهرداری ارومیه گامهای جدی برداشته است که تکمیل رینگ کمربندی میانی یکی از آنهاست که زمان رسیدن به مقصد را از 40 دقیقه به به 15 دقیقه کاهش دادیم که نقش بسیار تأثیرگذاری در کاهش آلودگی هوا دارد.
حضرت پور با اشاره به نقش اساسی فضای سبز شهری در پاکیزگی هوا ادامه داد: ما از سال 91 تاکنون بیش از 300 هکتار به فضای سبز شهری ارومیه افزوده ایم و توسعه داده ایم.
وی یادآور شد: مطالبات و تذکرات جنابعالی را نصب العین قرار داده و مدیران شهرداری ملزم به پیگیری هستند.
حضرت پور اظهار کرد: از سال 85  علیرغم اینکه مجلس تصویب کرده بود که ناوگان حمل و نقل عمومی نوسازی شود ولی دولت هیچ کمکی از آن تاریخ تاکنون به شهرداری نکرده است.
وی با بیان اینکه دولت باید به وظیفه خود عمل در بحث حمل و نقل عمومی عمل کند، تصریح کرد: علیرغم همه مشکلات موجود، با بخش خصوصی هماهنگ کرده ایم تا در بحث تعمیر و نوسازی اتوبوس های شهری فعالیت داشته باشد و شهرداری در این راستا می خواهد از حجم آلایندگی اتوبوس ها بکاهد.
حضرت پور گفت:  شهرداری شاید بر همه نقاط شهر اشراف نداشته باشد و این وظیفه دلسوزان است که قصورها و خطاهای ما را یادآوری کنند نه اینکه با طرح برخی مسائل کذب و نادرست، موجب افزایش نارضایتی مردمی از شهرداری که در نهایت افزایش نارضایتی از نظام را دارد، شوند.
وی افزود: از سال 91 تاکنون 15 میلیون مترمربع آسفالت ریزی تنها در مناطق حاشیه شهر و مناطق کمتر برخوردار انجام داده ایم و الحمدالله با احداث کانالهای جمع آوری آبهای سطحی به طول 300 کیلومتر توانسته ایم بارش روزانه 70 میلیمتری را نیز مدیریت کنیم و نگذاریم قطره ای آب باران به منازل راه یابد، مسئله ای که در سایر شهرها به معضلی جدی تبدیل شده است.
حضرت پور اظهار کرد: ما  عملکرد خود را 50 درصد قبول داریم و باید نقاط قوت تقویت و ضعفها نیز مورد پوشش قرار گیرند تا رفع شوند و با حمایت های امام جمعه محترم و با توکل بر خداوند متعال از این پس نیز با تمامی توان خواهیم کوشید.

شهردار ارومیه در پایان با بیان اینکه حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در محل پروژه های عمرانی و خدماتی قوت قلبی برای کارگران و مهندسان شهرداری است، از وی برای حضور و بازدید از روند پیشرفت و اتمام پروژه های شهرداری ارومیه دعوت به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات