مراسم نهم دی ماه امسال امتحان مجددی برای مسئولان است/ نیروی انتظامی و شهرداری دو مجموعه زحمتکش و خدمتگزار هستند/ مردم ارومیه از عملکرد شهرداری در بحث آسفالت راضی هستند

مراسم نهم دی ماه امسال امتحان مجددی برای مسئولان است/ نیروی انتظامی و شهرداری دو مجموعه زحمتکش و خدمتگزار هستند/ مردم ارومیه از عملکرد شهرداری در بحث آسفالت راضی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم ارومیه از عملکرد شهرداری در بحث آسفالت راضی هستند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار شهردار، معاونان شهردار و تعدادی از مدیران شهرداری ارومیه با وی به مناسبت نهم دی ماه روز بصیر و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: از مجموعه شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر می کنم که این جلسه را ترتیب دادند.

وی با اشاره به نهم دی ماه روز بصیرت افزود: در ایام حساسی قرار گرفته ایم و در آستانه حماسه ۹ دی هستیم و مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران در این روز امتحان بزرگی پس دادند و نمره قبولی گرفتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فتنه گران در سال 88 ، شش ماه مملکت را به آشوب کشیدند و باعث شدند که تمامی دشمنان علیه ایران متحد شوند.

قریشی یادآور شد: تحریم های فعلی مسببش کسانی هستند که درفتنه ۸۸ کشور را به این سمت هدایت کردند.

وی با اشاره به مباحثی که در گذشته از طرف برخی افراد در خصوص رفع حصر مطرح می شد، تصریح کرد: در مسئله رفع حصر جای هیچگونه بحثی نیست چرا که گناهان آنها غیرقابل گذشت است و از سوی دیگر استغفار از کرده های گذشته می تواند موجب عفو و بخشیدگی شود اما فتنه گران پشیمان نیستند و بر مواضعشان پافشاری می کنند.

قریشی با بیان اینکه توطئه ها همیشه خواهد بود، تأکید کرد: ۹ دی امسال امتحان مجددی است که ببینیم کدام مسئولان در مراسم ۹ دی شرکت می کنند و مسئولی که ۹ دی امسال را پراهمیت بداند نشانگر ولایتمداری و تابع نظام بودنش است و معلوم می شود که جبهه خود را مشخص کرده است.

به گفته وی این صحنه ها نشانگر این موضوع می باشد که چه کسانی در مسیر نظام و انقلاب هستند.

قریشی در رابطه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی اظهار کرد: مردم بیدار و با بصیرت هستند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده اند اما در فتنه 88 این خواص بودند که به مقام معظم رهبری ظلم کردند.

وی با اشاره به وظایف متعدد شهرداری و ارتباط مستقیم این مجموعه با مردم، خطاب به مدیران شهرداری افزود: باید دقت کنید که در موقعیت بسیار حساسی هستید و عملکرد شما می تواند رضایتمندی مردم از نظام اسلامی را رقم بزند.

قریشی مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری را دو مجموعه خدمتگزار و زحمتکش جامعه عنوان کرد و ادامه داد: خدمات مطلوب در شهرداری ها موجب رضایتمندی و افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود و از طرفی مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران شایسته خدمتگذاری هستند.

وی شهرداری را مجموعه عظیمی دانست که وظایف متعددی را عهده دار است و در ادامه گفت: همه باید تلاش کنیم تا موضوع شهرداری در تراز انقلاب اسلامی را همیشه و در همه حال مدنظر قرار بدهیم.

قریشی با توجه به مطالبی که در خصوص شاخصه نمایندگان اصلح که در خطبه های نماز جمعه بیان می کند، تصریح کرد: تأکید می کنم که منظور من در خطبه ها هیچ نماینده و یا شخص خاصی نیست و این به دور از عدالت و خلاف شرع است که در خطبه ها فرد خاصی مدنظر من باشد و جایگاه امامت جمعه این را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برخی انتقادات در حوزه مدیریت شهری با هدف اصلاح روند موجود و نه تخریب انجام می پذیرد، خاطرنشان کرد: مردم ارومیه از عملکرد شهرداری در بحث آسفالت در مناطق مختلف شهر راضی هستند و از این بابت از مجموعه شهرداری ارومیه تشکر می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات