حاجتی:آبفا اهواز نیازمند مدیر متخصص و با دانش فنی است

حاجتی:آبفا اهواز نیازمند مدیر متخصص و با دانش فنی است

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با انتقاد از عدم رفع مشکلات آب و فاضلاب، گفت: مدیرعامل آبفا اهواز، مدیری ناتوان و فاقد توان علمی، فنی و تخصصی است و باید استعفا دهد.
فتح الله حاجتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک در اهواز اظهار کرد: سال های زیادی است که اهواز با معضل دفع آب های سطحی روبرو است و مسئولین مربوطه باید منطقه به منطقه در رفع آن برنامه ریزی و تلاش کنند.
وی با بیان اینکه مدیرعامل فعلی آبفا اهواز گزینه مناسبی برای این تصدی نیست، افزود: مدیر سابق ثبت احوال نمی تواند در سازمان آبفا که نیازمند فردی با تخصص و دانش مرتبط است، موفق باشد.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با تاکید بر اینکه مدیران باید بر اساس تخصص، علم، دانش فنی و شایسته سالاری انتخاب شوند، ادامه داد: مدیر توانمند مدیری است که اطلاعات فنی و مهندسی آن بروز باشد، مواردی که در مدیرعامل فعلی آبفا اهواز مشاهده نکرده ایم.
حاجتی با انتقاد از عملکرد مدیرعامل آبفا اهواز، وی را مدیری ناتوان و فاقد توان علمی، فنی و تخصصی عنوان کرد و گفت: مدیرعامل فعلی آبفا اهواز تجربه کافی در فعالیت های تخصصی آب و فاضلاب را ندارد و سابقه ی کاری و گذشته وی با اداره این سازمان غیرمرتبط است.
وی با بیان اینکه مدیریت آب و فاضلاب، مادر تمام فعالیت های فنی و تخصصی در این حوزه است، عنوان کرد: عدم بازدید میدانی و بی توجهی مدیرعامل آبفا اهواز به مشکلات مردم گرفتار به معضل فاضلاب و آب های سطحی، از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز تاکید کرد: مدیرعامل آبفا اهواز ابتدا از مردم عذرخواهی کند و سپس استعفا دهد، چرا که توانایی مدیریت این سازمان را ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات