برگزاری نشست بصیرت افزایی در شرکت

نشست بصیرت افزایی حماسه ۹ دی با سخنرانی سردار سعیدعباد اردستانی استاد دانشگاه و فرمانده تیپ نینوا لشکر ۱۰ سیدالشهدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، نشست بصیرت افزایی حماسه ۹ دی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج، کارشناسان و بسیجیان و سخنرانی سردار سعیدعباد اردستانی استاد دانشگاه و فرمانده تیپ نینوا لشکر ۱۰ سیدالشهدا برگزار شد .

در ابتدای مراسم احمد خسروی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت در خصوص لزوم برگزاری جلسات بصیرتی و آشنایی با لایه های فتنه صحبت کرد.

در ادامه نیز اردستانی به بیان فتنه های گوناگون دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون پرداخت و زوایای مختلف فتنه ۸۸ و فته اخیر را تشریح کرد.

وی حماسه عظیم نهم دی ماه را نماد بصیرت و غیرت انقلابی و بیداری و هوشیاری مردم بر شمرد و ضمن بیان ابعاد این حماسه تاریخی و نقش و اهمیت بصیرت و موقع شناسی به بیان اهداف پیچیده دشمنان پرداخت.

این استاد دانشگاه نیز در ادامه برخی از روش های دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی را تشریح و بر آگاهی و افزایش امت انقلابی تاکید کرد.

در پایان تعدادی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شرکت بر لزوم برگزاری چنین جلساتی تاکید کردند و  حکم مسئولیت رابطین بسیج امورات دهگانه شرکت اعطا و با اقامه نماز جماعت به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات