ارتباط موثر و مستمر با شهروندان در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری

ارتباط موثر و مستمر با شهروندان در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری

در نشست مدیران روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه ضمن تاکید بر ارتباط مستمر با شهروندان برای ارائه خدمات بهتر ، استفاده از توانمندی و ظرفیت کارکنان این مجموعه جهت توسعه اهداف مدیرت شهری مورد توجه قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست مدیران روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به میزبانی سازمان مدیریت آرامستان های ساری برگزار شد.

در این نشست، حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر با شهروندان در راستای ارتقای تحقق اهداف درون و برون سازمانی ، گفت: برنامه ریزی های مدون و هدفمند، استفاده از ظرفیت و توانمندی کارکنان مجموعه روابط عمومی، اطلاع رسانی دقیق، درست و به هنگام فعالیت های شهرداری به شهروندان، می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته باشد.

وی افزود: انعکاس درست نظرات و پیشنهادات شهروندان به مدیر ارشد و پاسخگویی به مردم سرلوحه اقدامات روابط عمومی قرار دارد.

مرتضوی ، مجموعه روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه را سرمایه  و ظرفیت مناسبی عنوان کرد و ادامه داد: ارائه راهکارهای مناسب جهت فعالیت های بهتر، تعامل و همکاری بیش از پیش میان روابط عمومی ها، استفاده از توانمندی های کارکنان، توجه ویژه به مناسبت های مذهبی و ملی ،تسریع فرایند پاسخگویی به شهروندان ، برگزاری دوره های آموزشی و نشست های هم اندیشی مستمر در دستور کار قرار گیرد.

مصطفی مهربانیان رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری نیز که میزبان این نشست بود در سخنانی نقش روابط عمومی ها در سازمان ها و ادارات را مهم دانست و اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی میان مدیریت و مردم است که می تواند بازوی توانمندی برای پیشبرد و تحقق اهداف مدیران باشد.

در این نشست، مدیران روابط عمومی شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه شهرداری نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات