مزین شدن نام کوچه ها ومعابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است

مزین شدن نام کوچه ها ومعابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با حضور در شهرداری با عباس رجبی شهردار مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

رجبی شهردار ساری در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: اگر شهدای گرانقدر خون‌های پاک و مقدسشان را تقدیم این انقلاب نمی‌کردند امروز شاهد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، اقتدار، بالندگی و توسعه کشور نبودیم.

وی با بیان اینکه شهیدان افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و هر چه در راه تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش شود، کم است، افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاری ارزشمند است.

شهردار ساری با یادآوری اینکه حفظ کرامت خانواده‌های شهدا در شهرداری ساری ملموس و مشهود است و فرزندان شهدا در این مجموعه خدمات‌رسان از جایگاه بالایی برخوردار هستند، گفت: شهرداری ساری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همکاری لازم را بعمل می آورد.

وی با تاکید بر اینکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است، افزود: اکثر معابر و کوچه‌های شهر ساری طبق مصوبات شورای نامگذاری به نام شهدا مزین شده است.

رجبی تصریح کرد: شهرداری ساری ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت را وظیفه خود می‌داند و با اقدامات اینچنینی در عمل نیز آن را ثابت کرد.

وی به پارک موزه دفاع مقدس در مرکز مازندران اشاره و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس را فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانست، افزود: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد.

شهردار مرکز استان از پارک موزه دفاع مقدس به عنوان یک جاذبه فرهنگی و گردشگری برای استان نام برد و گفت: تکمیل این پروژه علاوه بر پاسداشت دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز می‌تواند فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان باشد.

هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندارن، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش والایی برخوردار است. هرگونه اهتمام و تلاش در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نیت فی سبیل الله مصداق جهاد در راه خداست.

وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را به ما ارزانی داشته و امیدواریم بتوانیم خالصانه به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات