حضور بسیجیان شرکت آب منطقه ای گلستان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

همزمان با سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جمعی از بسیجیان شرکت آب منطقه ای گلستان همگام و همصدا با اقشار مختلف مردم گرگان واستان در مراسمی که به همین منظور در مصلی گرگان برگزار شده بود شرکت نمودند..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، بسیجیان و کارکنان این شرکت با حضور در این مراسم بار دیگر پشتیبانی خود را از مقام عظمای ولایت اعلام نموده و ضمن محکوم نمودن جریان فتنه بر میثاق و پیمان استوار خود در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی، تاکید نمودند .
گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیتهای دینی، سیاسی و مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع)در اجتماع مردم گرگان به مناسبت بزرگداشت نهم دی اظهار داشت: دشمنان دنبال فرصت بودند و از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی استفاده کرده و فتنه ای را راه اندازی کردند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه به طور متوسط سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود و این امر افتخار ما است، اضافه کرد: آنها زمزمه هایی در خارج و داخل کشور مبنی بر تقلب را راه انداختند و روی این فتنه اجباری ایستاندند.
وی بیان کرد: تقلب در انتخابات رمز فتنه گری بود و آنها از مهره هایی استفاده کردند که زمانی چهره سیاسی بودند.
وی بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت تحسین برانگیز مردم در مقابله با فتنه و نفوذ ایادی داخلی این توطئه هزینه دار دشمن را خنثی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات