نیکزاد: افزایش قیمت بلیت هواپیما مشروط به افزایش خدمات است

نیکزاد: افزایش قیمت بلیت هواپیما مشروط به افزایش خدمات است

www.BanaNews.irوزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه با افزایش قیمت بلیت هواپیما به شرط توسعه خدمات‌دهی ایرلاین‌ها موافقت شده است، گفت: تکمیل طرح جامع حمل و نقل با مسوولیت قائم‌‌مقام وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از مهر، علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی کمربندی شمالی بومهن و رودهن درباره افزایش قیمت بلیت  هواپیما و عدم مطابقت با خدمات‌دهی در ایرلاین‌ها، گفت: انجمن شرکت‌های هواپیمایی به جز هما در طوماری از بنده درخواست کردند که با افزایش ۱۴درصدی قیمت بلیت هواپیما موافقت کنم که با رایزنی‌ها و تحقیقات با این قیمت موافقت شد.

وی افزود: براساس توافقی که با ایرلاین‌ها انجام شد باید در مقابل این افزایش قیمت، خدمات و سرویس‌دهی را بالا ببرند.وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از آنجایی که سال گذشته هم ۳۰ درصد قیمت بلیت‌ها افزایش یافته بود در ابتدا با افزایش قیمت ۱۴ درصدی موافقت نمی‌کردیم، اما با این شرط که خدمات‌دهی را افزایش دهند و تحولی در ایرلاین‌ها به وجود آید، با این موضوع موافقت شد. نیکزاد با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: به دلیل اینکه بنزین از ۱۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان رسید و ۳ ایرلاینی که ۷۰ درصد پروازها را دارند از ما درخواست کردند؛ بنابراین به شرط تحول در خدمات با این موضوع موافقت شد.

 

    نظرات