واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در البرز طی روزهای آینده

واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در البرز طی روزهای آینده

www.BanaNews.irاستاندار البرز از واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در روزهای آینده خبر داد و گفت: چهار هزار واحد به طور کامل آماده واگذاری به متقاضیان ثبت شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عیسی فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهار هزار واحد به طور کامل آمادده واگذاری به متقاضیان ثبت نام شده است و درصورت تامین آورده های متقاضیان این تعداد تا ۱۰ هزار واحد افزایش می یابد که رقمی بی نظیر در کشور است.

وی همچنین تاکید کرد: ایجاد ۶۰ هزار شغل، ساخت شهرک های صنعتی جدید و تکمیل شهرک های صنعتی موجودتکمیل مترو کرج و هشتگرد از فعالیت هایی است که در سال جاری صورت می گیرد.

فرهادی با اشاره به عملیاتی شده دو باند رفت و برگشت، اتصال اتوبان همت به پل کلاک تا پایان سال نو را نیز نوید داد.

البرز، استان سبز کشور می شود

استاندار البرز در ادامه از پاکسازی این استان از معتادان و کارتن خواب ها تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: در تلاش هستیم با همکاری بهزیستی و شهرداری و ارگانهای مربوط، معتادان و کارتن خواب ها را جمع آوری کرده و البرز را به عنوان استان سبز کشور معرفی کنیم.

دستگاهها به وظایف شان عمل کنند

فرهادی در بخشی دیگر با اشاره به فضای انتخاباتی استان و با تاکید جدی بر بی طرفی دستگاهها و رعایت قانون گفت: هر چه فضای استان آلوده تر شود مسئولین کمتر فرصت رسیدگی و خدمت گذاری به مردم را پیدا می کنند.

وی ادامه داد: با رعایت وجدان از سوی کاندیداها، دقت نظر اصحاب رسانه و هوشیاری مدیران این روزها را مدیریت کنیم.

فرهادی تاکید کرد: هر ماه برای بررسی امور به تمام ادارات استان خواهم رفت.

 

 

    نظرات