سرپرست آبفار خراسان رضوی در سفر به تایباد با فرماندار این شهرستان دیدار کرد‌

سرپرست آبفار خراسان رضوی در سفر به تایباد با فرماندار این شهرستان دیدار کرد‌

در دیدار سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی با فرماندار تایباد روند تأمین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی در این نشست که در محل فرمانداری تایباد انجام شد با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب مردم روستاهای این شهرستان، به تبیین سیاست‌های این شرکت در راستای رفع مشکلات آب شرب روستاهای تایباد پرداخت.

سيد ابراهيم علوی گفت: در حال حاضر مردم 35 روستا در قالب بیش از 10 هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در روستاهای تایباد تحت پوشش این امور قرار دارند.

علوی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مصوب از سایر منابع استانی بتوان گام مهمی در راستای رفع مشکلات آب شرب روستایی این شهرستان برداشت.

فرماندار تایباد در نشست با سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در این شهرستان مرزی و خشکسالی های پی در پی، برنامه ریزی و مدیریت الگوی مصرف بویژه در حوزه های کشاورزی و خانگی از مهمترین عوامل جلوگیری از هدر رفت آب است.

محسن سياح افزود: مصرف بهینه آب به ویژه در مناطق روستایی نیازمند فرهنگ سازی صحیح از طریق رسانه‌ها و مسئولان است.

سياح با اشاره به رسالت شرکت های آب و فاضلاب در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین، تصریح کرد: دستگاه های خدمت رسان باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم و سرعت بخشی به پروژه های عمرانی و نیز استفاده از ظرفیت های موجود به کار برند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات