جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود

جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود

جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود

حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکایی های داعشی در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام، فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، حامل نشان عالی ذوالفقار و دیگر فرماندهان مبارزه با تروریسم به ویژه مجاهد خستگی‌ ناپذیر شهید ابومهدی المهندس بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در متن این بیانیه آمده است؛ «شهادت پرافتخار سردار بزرگ و نام‌آور، تربیت‌ شده مکتب اسلام و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ‌دست آمریکای جنایتکار و تروریست یقیناً بی‌ پاسخ نخواهد ماند و استکبار جهانی با این جنایت ددمنشانه، حمایت و پشتیبانی خود را از تروریست‌هایی که به جان جهان اسلام انداخته، آشکار‌تر کرد.
شیطان بزرگ و ایادی دست ‌نشانده‌اش باید بدانند که با در هم آمیخته شدن خون پاک شهدای ایران و عراق یکپارچگی و وحدتی آسمانی بین دو ملت ایران و عراق رقم خورد که تا قیامت، ناگسستنی است و از این پس، جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی‌گناهان و مظلومان عالم می‌باشد، از منطقه قطع خواهند نمود.
همان‌گونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در پیام خود فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. این جنایتکاران با انتقام سخت انتقام گیرندگان خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد. بدون تردید خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومندتر و شکوفاتر خواهد شد. پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنان که به این جنایت دل خوش کرده‌اند، بدانند که این گونه اقدامات ناجوانمردانه و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت فعال قوی‌تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.
هرچند فقدان آن عزیز سربلند، آتش سوزان بر جان و جگرمان افکنده است، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده، راه آن شهید والامقام را استمرار خواهند بخشید.
ما بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا(علیه السلام) ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکایی های داعشی در به شهادت رساندن سردار سرافراز سپاه اسلام -حاج قاسم سلیمانی-فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر فرماندهان مبارزه با تروریسم به ویژه مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید ابومهدی المهندس، این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (ارواحنا له الفداء) و فرمانده معظم‌کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، خانواده معظّم و معزز آن شهیدان سرافراز، عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و از پیشگاه رب ‌الشهدا برای آن مجاهدان نام‌آور، علو درجات واسعه و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی خواستاریم.»
گفتنی است؛ مراسم تشییع سردار بزرگ اسلام فردا ساعت 12 در محل میدان 15 خرداد برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات