پیش بینی کاهش دمای هوا، بارش باران و برف در استان

پیش بینی کاهش دمای هوا، بارش باران و برف در استان

پیش بینی کاهش دمای هوا، بارش باران و برف در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان ازجمله شهرستان مشهد، کاهش دمای هوا و بارش باران و برف را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تحلیل نقشه ها و مدل های پیش بینی، طی امروزنشان دهنده آن است که بعد ازظهر امروزشاهد جوی نسبتا پایدار درغالب نقاط استان خواهیم بود.
اما از بعدازظهر امروز تا صبح روز سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، افزایش ابرناکی، افزایش سرعت و شدت وزش باد (بعضی ساعات وزش باد شدید) و بارش باران و برف در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
در این مدت تشکیل مه، کاهش دید و کولاک برف در مسیرها و محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست. ضمن این که با فعالیت این سامانه بارشی دمای هوا نیز به شکل محسوسی در سطح استان کاهش خواهد یافت.
طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 6- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و سرخس با بیشینه دمای 17 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 2- و 10 درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود، دمای هوای مشهد درگرم ترین زمان 10درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به یک درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات