برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرافراز اسلام،ذوالفقار انقلاب،سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز شنبه 14 دیماه با حضور مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان بعد از نماز ظهر و عصر در نماز خانه این شرکت، برگزار شد.

در این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین حمزه لویی استاد حوزه ودانشگاه با بیان آیه 169 سوره آل عمران وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ که می فرماید: هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند، اظهارداشت: پیام و مخاطب این آیه شریفه انسان و جامعه انسانی است تا زمینه تشکیل جامعه ای پویا و بالنده فراهم شود.

وی افزود: موجود زنده دارای علائمی است که نخستین ویژگی این مخلوق داشتن حیات است که دارای رشد و پویایی و بالندگی بوده و برای ادامه حیات خود قدرت جذب نیازها و دفع تهدیدها را دارد.

این استاد حوزه افزود:حیات مورد نظر قرآن کریم حیات انسانی است و برخی انسان ها ممکن است تنها از حیات مادی و حیوانی برخوردار باشند.

حمزه لویی ادامه داد: لازمه رسیدن به حیات انسانی فهم دین و آراسته شدن به آموزه های الهی است.

وی تاکید کرد: انسان ها به همان اندازه که از تعالیم دینی بهره داشته باشند، از حیات انسانی برخوردار خواهند شد.

در ادامه مراسم،حاج علیرضا بیگدلی مداح اهل بیت عصمت و طهارت که از کارکنان شرکت آب منطقه ای است،با ذکر مصیبت شرکت کنندگان در این مراسم را به فیض رساند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات