تبیین گام دوم انقلاب از مهمترین بر نامه های دهه فجر  سال جاری شهرداری ساری است

تبیین گام دوم انقلاب از مهمترین بر نامه های دهه فجر سال جاری شهرداری ساری است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهردار مرکز استان در جلسه کمیته بانوان دهه فجر شهرداری با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و تعدادی از یاران انقلاب، اظهار کرد: سردار سلیمانی فرمانده قلب‌ها است که چه در زمان حیات و پس از شهادت، محبوب قلب‌ها باقی ماند.

وی افزود: دهه فجر امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود‌.

وی از حرکت خودجوش بانوان شهرستان ساری وحضور در راهپیمایی ضد استکباری آنان تقدیر کرده و گفت: زنان افتخار آفرین همواره در تمامی صحنه های سیاسی اجتماعی بعنوان نقش آفرینی هنرمند ایفای نقش کرده اند .

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری یادآور شد: تبیین ارزش‌های انقلاب در گام دوم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است.

حاجیان با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان به عنوان الگو در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شهرداری به جهت ماهیت کاری و فعالیت‌هایی که در راستای خدمت به جامعه دارد پیشتاز اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری در ایام الله دهه فجر توسط امور بانوان و خانواده‌ شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه، گفت: برنامه‌های مختلفی برای خانواده بزرگ شهرداری تدوین شده تا ۴۱ سالگی انقلاب با شکوه بیشتری برگزار شود.

حاجیان با بیان اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار با همسران جانبازان، ایثارگران ودختران آنان آغاز خواهد شد، ادامه داد: تبیین آرمان‌های شهدا در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از اقداماتی است که در قالب برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: از ویژه برنامه های مرکز امور بانوان وخانواده شهرداری تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم، غبار روبی مزار شهدا،تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی و ایثارگر شهرستان ساری، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر ویژه بانوان شاغل در شهرداری، رونمایی از نشریه الکترونیکی ویژه اخبار بانوان و خانواده با همکاری بانوان همکار و روابط عمومی شهرداری، مسابقه عکس با تلفن همراه ویژه حضور بانوان در راهپیمایی 22 بهمن، هماهنگی جهت بازدید دختران کارکنان شاغل در شهرداری (یک روز در محل کار مادر) و آشنایی با شرایط کاری مادران، نشست شهردار با دختران شاغل در شهرداری، برگزاری محفل شعر انقلاب با حضور زنان شاعره، کارگاه آموزشی تبیین گام دوم انقلاب، مسابقه فرهنگی کتاب انقلاب، دل نوشته ای به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها (درس آموزی از زندگی سراسر اخلاص و ویژگی شخصی سردار در جهت تبیین اهداف مقاومت اسلامی در منطقه) نیز می باشد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری در پایان با اشاره به برگزاری بازارچه ویژه بانوان در این ایام، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، بانوان از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند که در قالب این بازارچه‌ها می‌توان بخشی از توان آنان را به نمایش گذاشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات