چهارشنبه تکرار نشدنی برای شهر اراک

چهارشنبه تکرار نشدنی برای شهر اراک




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مجموعه مدیریت شهری اراک در چهارشنبه هفته گذشته اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان اراکی رقم زد که هر یک در نوع خود بی نظیر و جالب توجه می باشد. در این گزارش، به صورت مختصر به اتفاقات این روز مهم می پردازیم.

#پلان اول
✔دیدار و نشست صمیمانه و دوستانه شهردار و اعضای شورای شهر ،با پرستاران برگزیده بیمارستان های اراک

به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، برای اولین در عمر کاری شهرداری و متفاوت از سال های گذشته، مدیران شهری در این روز ، میزبان پرستاران برگزیده بیمارستان های اراک بودند و ساعاتی را در کنار یکدیگر و در یک محفل کاملا صمیمانه سپری نمودند، در این نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از این اقدام شهرداری که در دوره جدید فعالیت های خود علاوه بر مسوولیت های خدمات شهری، به مسوولیت اجتماعی و فرهنگی نیز نگاه و توجه ویژه دارد، تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی شهردار اراک در این نشست گفت:امیدوارم که همه دست اندرکاران تولید خدمت صادقانه، در عرصه خدمت به شهروندان بتوانند رضایت ایشان را جلب نمایند. وی با بیان اینکه که پرستاری یک کار پر ارزش همراه با صبر و بردباری می باشد، گفت: پرستاری از معلولین و جانبازان و کسانی که سال های زیادی نیاز به مددکاری دارند یک نوع ایثار و از خودگذشتگی می باشد و پرستارانی که به این قشر عزیز از جامعه خدمات ارایه می دهند، یک کار بار ارزش و مهم را انجام می دهند.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره موسسه رعد و خدماتی که این موسسه به معلولین ارایه می دهد، افزود: شهرداری اراک افتخار دارد با در اختیار قراردادن فضاهای شهری، در زمینه کارآفرینی برای معلولین جهت کسب درآمد همانند یک شهروند معمولی در سطح شهر، به این موسسه کمک نماید.

مهندس شفیعی ضمن ابراز خرسندی به جهت میزبانی از پرستاران برگزیده مراکز درمانی مرکز استان، از زحمات مدیریت و کلیه عوامل و دست اندکاران جامعه علوم پزشکی استان و شهر اراک در سال رونق تولید تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که همگی در کنار هم تلاش کنیم تا خدمت صادقانه به شهروندان ارایه دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیز با حدود ۳۶۰ وظیفه و سرفصل ماموریتی، به تولید و ارایه خدمت در شهر می پردازد، تاکید نمود: استان مرکزی و شهر اراک در شاخصه های بهداشت و درمان از وضعیت مطلوب و خوبی در کشور برخوردار می باشد و خدمات درمانی که در شهر ارایه می شود قابل قبول می باشد، که این مهم در سایه تلاش های مدیریتی و زحمات تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت محقق شده است.

سورانه رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک نیز در این نشست ضمن تبریک روز پرستار، روز صبر و صبوری و مدارا به جامعه پرستاری، برای همدم دل های داغدار و رنج کشیده بیماران و همراهان بیماران که با صبوری، متانت و دانش و آگاهی تلخی ها و تلخ کامی ها را تحمل می کنند و این تلخی را با حسن رفتارشان به شیرینی تبدیل می کنند، آرزوی موفقیت نمود.

وی همچنین در ادامه از شهردار و مجموعه شهرداری اراک که این حس قدردانی و قدرشناسی را اگرچه برای سهم کوچکی از جمع بزرگ جامعه پرستاری، به صورت نمادین تدارک و این کار خوب را رقم زدند، تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد که این گونه فعالیت ها نشانگر این است که شهرداری از نگاه صرفا خدمات شهری بیرون آمده و نگاه مسوولیت اجتماعی و ارتباط اجتماعی و قدرشناسی از لایه های مختلف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است.

در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رییس هیات مدیره نظام پرستاری و رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی، از شهردار و اعضای شورای شهر ،از این اقدام مجموعه مدیریت شهری اراک به عنوان یک مسوولیت اجتماعی، تقدیر و تشکر نمودند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات