لزوم توجه به ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران بر لزوم توجه به ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، سید حسن رضوی در جلسه کمیته مدیریت عملکرد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های پیش رو همه واحدهای شرکت باید اقدامات خود را در طول سال مستند کنند تا نتایج زحمات آنان به موقع منعکس شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع در شرکت اظهار داشت: همه تلاش ها باید در جهت تکریم و رضایت ارباب رجوع بوده و با ارائه خدمات الکترونیکی نسبت به افزایش سطح رضایتمندی اهتمام ورزید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اهمیت ارزیابی ها در بخش نیروی انسانی گفت: محور ارزیابی معاونین و مدیران شرکت در سال جاری امتیازات مکتسبه در ارزیابی ها خواهد بود بنابراین باید توجه ویژه ای به آن شود.

علیرضا سنجری نیا دبیر کمیته مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران در این نشست گفت: فصل پایانی سال با ارزیابی عملکرد شرکت عجین شده است و از ابتدای فصل نیز جنب و جوش این موضوع به چشم می خورد.

وی افزود: تا سال گذشته فقط ارزیابی جشنواره شهید رجایی در دستگاه های اجرایی مطرح بود اما از سال ۹۸ نیز ارزیابی داخلی دستگاه های اجرایی از سوی وزارت نیرو و مدیریت منابع آب ایران از سر گرفته شده است بنابراین باید توجه ویژه ای نسبت به آن در سال جاری داشته باشیم.

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت تصریح کرد: در شاخص های عمومی شاهد تغییراتی هستیم به نحوی که  این شاخص ها در سال گذشته دارای ۷ محور بوده و اکنون به ۶ محور تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اهمیت میز خدمت، گفت: وزن میز خدمت در ارزیابی ها افزایش یافته و شامل میز خدمت حضوری، الکترونیکی و ترکیبی می شود.

سنجری نیا تصریح کرد: اجرای مدیریت سبز یکی از موضوعات مهم است که باید به آن توجه شود چراکه این موضوع در ارزیابی ها از اهمیت به سزایی برخوردار است.

درپایان نیز هر یک از معاونین و مدیران شرکت اقدامات خود را برای انجام هرچه بهتر ارزیابی تشریح کردند و تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات