مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با رئیس دادگستری شهرستان نیر...

صبح امروز یکشنبه 15 دی ماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سفر به شهرستان نیر با رئیس دادگستری شهرستان نیر دیدار کرد.

رئیس دادگستری شهرستان نیر در این دیدار با اشاره به حفاظت و حراست از آبهای سطحی و زیرزمینی تصریح کرد: باید با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و قضایی استان در زمینه حفظ منابع آب بکوشیم.

وی لایروبی و ساماندهی رودخانه ها را یادآور شد و افزود: جهت استفاده بهینه از منابع آب و جلوگیری از دخل و تصرفات در رودخانه ها و دیگر منابع باید همکاری مستمر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت همه جانبه مراجع قضایی استان از بخش آب، اظهار داشت: مراجع قضایی استان همکاری بسیار خوبی با بخش آب استان جهت جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیت المال دارد که جای تجلیل دارد.

مهندس عباس جنگی مرنی وجود آبگرم ها و رودخانه های دائمی در شهرستان نیر را یک فرصت عنوان کرد و گفت: با وجود این نعمت های خدادادی می توان با ورود بخش خصوصی بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی و اشتغال منطقه را حل نمود.

وی همچنین حفاظت و حراست از آبهای سطحی شهرستان نیر به جهت تامین آب چند شهرستان از جمله مرکز استان را یادآور شد و افزود: سد یامچی با توجه به تامین آب شرب مرکز استان باید از هر جهت مورد توجه مسئولین استانی و شهرستانی قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات