بهره برداری از ۱۰۰ کیلومتر راه در استان سمنان

بهره برداری از ۱۰۰ کیلومتر راه در استان سمنان

۲۰ www.BanaNews.irکیلومتر از بزرگراه میامی -جاجرم و ۴۰ کیلومتر از راه اصلی زیدر – بیارجمند و نزدیک به ۴۰ کیلومتر از پروژه کمربندی دامغان و شاهرود دراستان سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در مراسم افتتاح محور زیدر - بیارجمند در شاهرود گفت: برای اجرای پروژه‌های راهسازی , فرودگاه , هواشناسی و ریلی در استان سمنان،۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وزیر راه و شهرسازی، افزود: پروژه کمربند بزرگراهی دامغان با هزینه ۱۸۵ میلیارد ریال و به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۱۱ متر احداث شده است.

براساس این گزارش ساخت این مسیر که مشتمل بر ۸۶ دستگاه ابنیه فنی و دو باند رفت و برگشت است تاثیر بسزایی در توسعه زیرساختهای راههای استان سمنان و بهبود عبور و مرور به ویژه زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن الرضا (ع) دارد.

همچنین باند دوم کمر بندی شاهرود به طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۱۱متر با هزینه ۱۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین ۳۰ کیلومتر از بزرگراه میاندشت - عباس آباد شاهرود نیز به صورت نمادین در سفر امروز وزیر راه و شهر سازی افتتاح شد. این بزرگراه با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح شد.

در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی ۲۰ کیلومتر از بزرگراه میامی -جاجرم با عرض ۱۱متر با هزینه ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و به بهره برداری رسید.

نیکزاد در سفر یک روزه خود به استان سمنان و شهرستان شاهرود ۴۰ کیلومتر از راه اصلی زیدر - بیارجمند را افتتاح و از پروژه بهسازی و نوسازی محور شاهرود - میاندشت نیز بازدید کرد.

وی همچنین از واحدهای مسکن مهر در شهرهای شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار بازدید و روند اجرایی این طرحها را مورد بازدید و بررسی قرار می دهد.

بازدید از بیمارستانهای ۲۲۰ و ۱۶۰ تختخوابی سمنان و دامغان و نیز بیمارستان گرمسار از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان است.

 

    نظرات