انتشار فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام، «سپهبد شهید قاسم  ...

انتشار فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام، «سپهبد شهید قاسم ...

انتشار فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام، «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در مشهد


معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری از انتشار فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی در این خصوص اظهار کرد: به منظور تکریم و پاسداشت سردار سرافراز اسلام و ایران، الگوی مبارزه و ایثار و اسوه حماسه و مقاومت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی»، اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد فراخوان طراحی یادمان این شهید والامقام را منتشر می‌کند.
وی افزود: هنرمندان مجسمه‌ساز، معمار و طراح می‌توانند طرح خود را در یکی از قالب‌های سردیس، تندیس و یا یادمان حجمی و دائم شهری طراحی و ارائه نمایند.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری ادامه داد: ویژگی‌های مورد نظر برای ارائه طرح سردیس شامل ارتباط موضوعی و مفهومی ایده‌ها و طرح های ارائه شده است.
به گفته مصحفی، موضوع این فراخوان دلاورمردی و ولایت پذیری این سردار مبارز، حضور و جهاد در میدان وسیع مبارزه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم اهل بیت(ع)، الگوگیری از شخصیت سردار به عنوان فرمانده بین المللی محور مقاومت و... است.
گفتنی است؛ ارائه مشخصات هنرمند، رزومه، سوابق و شرح مختصری(حداکثر یک صفحه) از توجیه طرح پیشنهاد شده و تکنیک اجراء و ملزومات ساخت در قالب فایل متنی به همراه تصاویر ارسال شود. همچنین داوری اولیه بر روی تصاویر آثار و داوری نهایی صرفا بر روی ماکت حجمی انجام می‌شود.
شایان ذکر است، هنرمندان مجسمه‌ساز و طراح می‌توانند تصاویر خوانا از زوایای مختلف ماکت اثر پیشنهادی خود و یا طرح سه بعدی آن را تا 12بهمن ماه 1398 به نشانی art.mashhad.irارسال و همچنین هنرمندان می‌توانند در زمان تعیین شده با ارائه حداکثر 2 اثر در فراخوان شرکت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات