تقویت انسجام و وحدت ملی، برکت خون پاک و مطهر  ...

تقویت انسجام و وحدت ملی، برکت خون پاک و مطهر ...

تقویت انسجام و وحدت ملی، برکت خون پاک و مطهر سپهبد «قاسم سلیمانی»/ همه باید قدردان حضور پرشور مردمی باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه مراسم باشکوه تشییع پیکرهای مطهر سپهبد «شهید قاسم سلیمانی» و همرزمان ایشان، با اشاره به حضور پرشور آحاد مردم، اظهارکرد: در مقابل عظمت این ملت باید سر تعظیم فرود آورد که این چنین حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی در ادامه گفت: مردم غیور ایران و بویژه مشهدمقدس بار دیگر نشان دادند که قدردان خادمان خود هستند و عظمت حضور آنها گواه روشنی بر تاثیرگذاری خون شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی است.

حیدری همچنین خاطرنشان کرد: حضور پرشور عزاداران در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت نشان‌دهنده این است که مردم ایران همچنان در مسیر امام و پیرو واقعی حضرت اباعبدا... الحسین(ع) گام برمی‌دارند؛ همانگونه که نهضت عاشورا پس از گذشت 1400 سال همچنان می‌درخشد و بعنوان رگ حیات جنبش‌‌های اسلامی در تمام جهان نشو و نوا می‌کند، شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی و خون پاک و مطهر ایشان هم موجب انسجام و وحدت ملی جامعه شد.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس با بیان اینکه خون سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش انسجام و همبستگی بی‌نظیری بین ملت ایران اسلامی ایجاد کرد و مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند، افزود: این وفاق تنها معطوف و محدود به این مرز و بوم نشد، بلکه تحکیم روابط کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت را به ارمغان آورد.

حیدری در پایان گفت: همه ما باید قدر این حضور پرشور و بی‌نظیر مردم را بدانیم و خدمتگذار واقعی آنها باشیم؛ پیام این حضور باعظمت مردمی برای استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا، کاملا روشن است و حتما پاسخ دندان‌شکنی از سوی ملت ایران دریافت خواهد کرد و همه امت های اسلامی با قوت این مسیر را دنبال خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات