برگزاري بيستمين جلسه ادواري دفاتر نمايندگي شهرستان هاي استان خراسان رضوي

برگزاري بيستمين جلسه ادواري دفاتر نمايندگي شهرستان هاي استان خراسان رضوي




بيستمين جلسه ادواري دفاتر نمايندگي شهرستان هاي سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي پنجشنبه ۱۲ دي ماه در مشهد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي سازمان؛ در ابتدا دكتر جامي الاحمدي، ضمن خوشامدگويي به اعضاي حاضر در جلسه، بخشي از اقدامات انجام شده در سال گذشته را مطرح و از روسا و نمايندگان شركت كننده در اجلاس خواست تا با بيان ديدگاه ها و مشكلات درخصوص ارايه راهكارهاي پيشنهادي جهت تسهيل در فرايند هاي سازماني طبق مباحث و مقررات ملي و كنترل ساختمان همت نمايند .
عضو هيات مديره سازمان ساختمان استان افزود: در يكسال اخير مشكلات زياد، بخشنامه ها و ابلاغيه هاي گوناگوني ابلاغ شده است كه مطابقت با اين رويه ها نياز به زمان و هماهنگي داشته و همين امر در بعضي موارد منجر به ايجاد مشكلاتي براي نمايندگي ها گرديده است؛ وي اظهار داشت: كه با كمك دوستان و مشاوره آنان در نمايندگي ها بحمدالله مشكلات مرتفع و نتايج مطلوب بدست آمده كه اميدواريم با هماهنگي ها و رايزني ها، بيش از پيش بر اين مسائل فائق آييم .
در ادامه جلسه مهندس شركاء رييس سازمان با بيان اينكه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آماده دريافت نظرات اجرايي دفاتر نمايندگي است، تاييد كرد : تمام اقدامات انجام شده به همت هيات مديره سازمان و بدليل ايجاد تعاملات مناسب با ساير متوليان امر ساخت و ساز علي الخصوص هيات ۴ نفره استان بوده و كما في السابق در حال پيگيري مي باشد .
مهندس شركاء تهيه گزارش ۴۲۰ روزه اين سازمان را كه برخي اقدامات انجام شده از زمان بعهده گرفتن مسئوليت از سوي هيات مديره دوره هشتم را شامل مي گردد، حركتي در راستاي اطلاع رساني اقدامات موثر انجام شده در حوزه ساخت و ساز دانست .
وي افزود: الكترونيكي سازي فرايندهاي سازماني جزو اولويت هاي هيأت مديره و پروسه اصلاح و توسعه سامانه ساجام به همت كميته راهبري، كميته پايش و ديگر متوليان در حال انجام مي باشد .
بر پايه اين خبر روسا و اعضاي هيات رييسه دفاتر نمايندگي در ادامه نشست به بيان مشكلات و راه حل هاي پيشنهادي پرداختند .
در پايان نيز بازرسان و اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان هر يك به نمايندگي از كميته ها و كارگروه هايي كه در آن عضويت دارند؛ مباحث و ديدگاه هاي خود را بيان نمودند .​

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات