پروژه های معطل مانده سریعتر تعیین تکلیف شوند/ نظارت جدی بر عملکرد پیمانکاران

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در نشست شورای مدیران این اداره کل ضمن تأکید بر کیفیت اجرای پروژه های آسفالت در شهرها و روستاها خطاب به مدیران شعب تصریح کرد: هرچه سریعتر پروژه های معطل مانده را تعیین تکلیف کنید و بر عملکرد پیمانکاران در اجرای آسفالتها با حساسیت و دقت بیشتری نظارت کنیدو هرجا که لازم است با کم کاری ها بصورت جدی برخورد نمایید.

حمید حیدری بریدی اضافه کرد: برخی دهیاری ها و یا پیمانکاران بخش عمده زیرسازی پروژه ها را تمام نکرده اند، به همین دلیل تعدادی از پروژه ها در شهرستانها معطل مانده که باید سریعتر تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه تعامل میان بنیاد مسکن و دهیاری ها منشاء اقدامات اساسی در سطح روستاها شده است، افزود: مدیران بنیاد مسکن در شهرستانهای بوشهر و گناوه به دلیل تعامل بسیار خوبی که با دهیاری ها داشته اند، توانسته اند با مشارکت و همکاری با دهیاری ها پروژه های خوبی را اجرا کنند و بعنوان موفق ترین شهرستاها در این زمینه بشمار می روند.

در این نشست همچنین در خصوص منابع درآمدی بنیاد مسکن استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پروژه های جدید مسکونی نیز تعریف شد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات