برای تأمین مسکن شهری؛ ساخت ۳۴۴ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شده است

برای تأمین مسکن شهری؛ ساخت ۳۴۴ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: برای تأمین مسکن شهری ساخت ۳۴۴ واحد در شهرهای استان بوشهر آغازشده که این پروژه‌ها به‌طور متوسط دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

حمید حیدری بریدی در نشست با معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور اظهار داشت: تعامل خوبی با بانک‌ها در تأمین اعتبارات و تسهیلات برقرار است.

وی از آغاز طراحی مجتمع تجاری مسکونی شهرهای جم، ریز و بندر دیر خبر داد و تصریح کرد: به صورت مستمر از پروژه‌ها بازدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۸۰ درصدی پروژه‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: استقبال مردم در مشارکت ساخت مسکن خوب است.

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر

وی، از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سهم استان بوشهر در این طرح ۳ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی است که عملیات اجرایی آن آغازشده است.

حیدری، با بیان اینکه بنیاد مسکن استان بوشهر در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان دستگاه برتر معرفی شد افزود: این دستگاه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در اجرای طرح بوستان‌های امید روستایی و چمن مصنوعی به عنوان دستگاه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های عمران روستایی تسریع یافته است خاطرنشان کرد: بیش‌ترین طرح‌ها در عمران روستایی، بازسازی معابر روستایی با حفظ معماری و بافت روستاها است که ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمران روستایی تخصیص‌یافته است.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات