۷۴ درصد روستاهای استان بوشهر دارای بوستان و زمین چمن مصنوعی هستند

۷۴ درصد روستاهای استان بوشهر دارای بوستان و زمین چمن مصنوعی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۷۴ درصد روستاهای استان بوشهر دارای بوستان روستایی و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هستند.

محمد رضا شاملو در آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمران روستایی شهرستان تنگستان که از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت که در روستای بازویی ازتوابع بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: کارهایی بسیار بزرگی در مناطق روستایی در امر طرح های هادی و مسکن روستایی و ایمن سازی بافت روستاها در حال انجام است.

شاملو افزود: تقریبا ۴۰۸ روستای استان بوشهر داری طرح هادی هستند و در تمام این روستاها به نوعی فعالیت اجرایی انجام شده است .

وی ادامه داد : استان بوشهر در بحث بوستانهای روستایی و زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال از موفق ترین کشور است که با همکاری استانداری ، فرمانداری شهرستانها، دهیاران وشوراهای اسلامی روستاهای شکل گرفته است .

شاملو یاد آورشد:بیش از ۷۴ درصد روستاهای استان بوشهر دارای بوستان روستایی و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هستند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشورادامه داد : در بحث مقاوم سازی مسکن روستایی با توجه به زلزله ای که چند سال پیش در بوشهر اتفاق افتاد کار بزرگی صورت گرفته که اغلب واحدهای مسکونی مقاوم سازی و نوسازی شده است.
کد خبر

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات