سردار بزرگ اسلام آسمانی شد

سردار بزرگ اسلام آسمانی شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پی شهادت جانسوز سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب شهداء و الصدیقین

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی ، یکی از برجسته ترین و محبوب ترین چهره های مخلص و فداکار نظامی و محبوب دل مردم ایران را از ما گرفت.

بی تردید سردار سلیمانی یکی از شجاع ترین فرماندهان میدانی بود که در قله محور مقاومت قرار داشت و نقش اصلی را در شکست داعش ایفا نمود.

گرچه فقدان این شهید گرانقدر ضایعه ای جبران ناپذیر برای ملت ما هست ولی بی تردید رهروان زیادی را بدنبال خود داشته که عزم آنان را در پیمودن راه سرخ آن شهید که همانا مبارزه با تروریسم و خط جهل استکبار و داعش هست را مضاعف خواهد نمود.

سردار شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه ی فی سبیل الله او است .

بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد .

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد .

اری سردار محبوب دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی یک عملیات تروریستی و مذبوحانه امریکای جنایتکار ، به لقاالله پیوست و به تعبیر حضرت آقا در آغوش شهیدان قرار گرفت .

اینجانب از طرف خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان اردبیل ، شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام را محضر آقا ولیعصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز و احاد ملت شریف ایران ، تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن ادامه راه این شهید ، علو درجاتشان را از درگاه ایزد منان و همنشینی با سالار و سرور شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) را خواهانم و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات