افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل

افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس آئین افتتاح همزمان ۳۰ طرح وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل به ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان انجام شد.

در ابتدای این مراسم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این ۳۰ طرح این پروژه‌ها را یک اتفاق خوب و مناسب در جهت توسعه استان اردبیل دانست. بعد از این توضیحات و با دستور حسن روحانی، این ۳۰ پروژه رسما افتتاح شد.

لازم به ذکر است این طرح ها شامل، افتتاح باند دوم محورهای مواصلاتی بزرگراهی شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و گرمی، افتتاح پروژه سایت رادار هواشناسی ، بهره برداری از راههای روستایی به طول ۳۳ کیلومتر، افتتاح پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت راههای ارتباطی استان اردبیل، افتتاح راه ارتباطی گیوی به خلخال و خلخال به اسالم ، افتتاح ۹۰۶ واحد مسکن مهر ، آغازعملیات اجرایی پروژه سیستم کمک ناوبری و روشنایی فرودگاه اردبیل برای تامین ایمنی نشست و برخاست هواپیما، آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محورهای مواصلاتی استان ، آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راههای گردشگری استان، آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی شهری و آغاز عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن بوده که در حوزه پروژه های وزارت راه و شهرسازی رسما با اعلام رئیس جمهور افتتاح شدند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات