بهره‌برداري از پاركينگ طبقاتي عسكريه تا پايان سال‌جاري

مدير منطقه 10 شهرداري اصفهان از بهره‌برداري پاركينگ طبقاتي عسكريه تا پايان سال‌جاري خبر داد و گفت: اين پاركينگ در مجاورت بيمارستان عسكريه با ظرفيت 220خودرو در حال احداث است.

حميد شهبازي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: پروژه مشاركتي پاركينگ عسكريه با هزينه 30 ميليارد ريالي منطقه 10 و تامين مابقي اعتبارات توسط بيمارستان، در حال احداث است و با توجه به تعداد زياد مراجعه‌كنندگان به اين بيمارستان از پروژه‌هاي اصلي اين منطقه به شمار مي‌رود.

وي با بيان اينكه تملك بخشي از رينگ چهارم به طول يك كيلومتر و تقاطع غيرهمسطح شهيد اردستاني به صورت مشترك با منطقه 14 از ديگر پروژه‌هاي اين منطقه است، گفت: براي اجراي بخشي از رينگ كه در محدوده منطقه 10 واقع شده، اعتباري افزون بر 100 ميليارد ريال در نظر گرفته شده است.

مدير منطقه 10 شهرداري اصفهان با اشاره به احداث فرهنگسراي بزرگ محله حصه، تصريح كرد:  فرهنگسراي محله حصه در مساحتي بالغ بر 500 متر و يك هزار متر زيربنا در دو طبقه شامل سالن مطالعه و فضاي فرهنگي در حال احداث بوده كه تاكنون پنج ميليارد تومان هزينه شده است.

وي از افتتاح خانه كودك استاد همايي تا چند روز آينده خبر داد و گفت: براي احداث اين خانه كودك كه در خيابان معراج واقع شده 12 ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده بود.

شهبازي با بيان اينكه در سال جاري چهار ميليارد تومان آسفالت در معابر منطقه 10 انجام شده است، افزود: يك زمين ورزشي روباز با مشاركت بخش خصوصي نيز در سطح اين منطقه تا چند روز آينده افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: احداث خيابان هفت تير با تخصيص 9 ميليارد تومان اعتبار انجام و براي آزادسازي و احداث خيابان مصلي نيز تاكنون  15 ميليارد تومان هزينه شده است.

مدير منطقه 10 شهرداري اصفهان با بيان اينكه فاز دوم عمليات اجرايي پياده روسازي خيابان‌هاي پروين و صباحي آغاز شده است، تصريح كرد: براي اجراي فاز دوم عمليات اجرايي پياده‌روسازي خيابان‌هاي پروين و صباحي اعتباري افزون بر يك ميليارد و 350 ميليون تومان در نظر گرفته شده كه پياده‌روسازي خيابان پروين با 850 ميليون تومان اعتبار و خيابان صباحي با 500 ميليون تومان اعتبار انجام مي‌شود.

وي تاكيد كرد: در صدد هستيم امكانات و خدمات را به صورت عادلانه در بين شهروندان ساكن در اين منطقه توزيع كرده و توجه بيشتري  نسبت به محلات كمتر برخوردار داشته باشيم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات