مزین شدن یکی از میادین شهر بیرجند به نام سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی"

مزین شدن یکی از میادین شهر بیرجند به نام سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی"

جلسه شورای شهر بیرجند به منظور تبادل نظر در خصوص مکانی بنام سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" برگزار شد.

جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند با حضور اعضای شورا ، شهردار ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بیرجند و مدیرکل  و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی به منظور تبادل نظر در خصوص میدان یا خیابانی بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه تا کنون پیشنهادات مختلفی مبنی بر نامگذاری میدانی از میادین شهر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده است  اظهار کرد، در این خصوص باید میدانی از شهر انتخاب شود که در شأن مقام والای شهید سردار سلیمانی باشد.

دکتر ابراهیم تقی زاده گفت: پیشنهاداتی که در این خصوص ارایه شده شامل میدان اجتماعات در نزدیکی ابوذر ، میدان سفیر امید تا خلیج فارس، میدان شهدا، میدان طالقانی ، میدان قدس، میدان فرودگاه و میدان سپاه بوده است.

مهند س جاوید شهردار بیرجند گفت:  پیام های زیادی از سوی شهروندان برای انتخاب مکانی بنام سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت کردم، لذا چون سردار سلیمانی متعلق به همه ملت، همه تفکرات و همه اقشار است باید مکانی را انتخاب کنیم که در خور شأن این بزرگوار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی عزیزی مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این جلسه بیان داشت: با توجه به اینکه تغییر نام میدانی احتمال دارد تبعات و اعتراضاتی در پی داشته باشد پیشنهاد می شود میدان جدیدی بنام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

در پایان جلسه با توجه به پیشنهادات حاضرین در جلسه و بحث و تبادل نظر بین دو میدان سپاه و فروگاه توسط اعضای شورای شهر بیرجند رای گیری بعمل آمد و در نهایت میدان مجاور سپاه استان در بلوار پیامبر اعظم بنام سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" مزین گردید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بیرجند

    منبع خبر

    شورای شهر بیرجند

    شورای شهر بیرجند یک شورای شهر در شهر بیرجند می باشد

      نظرات