بهره‌برداری از پل تقاطع ابوسعید - وحدت اسلامی ظـرف سه ماه آینده

بهره‌برداری از پل تقاطع ابوسعید - وحدت اسلامی ظـرف سه ماه آینده

www.BanaNews.irجانشین مجری طرح پل‌ها و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: بهره‌برداری از پل تقاطع ابوسعید - وحدت اسلامی ظـرف سه ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محسن فکور مطلق ضمن بیان این مطلب گفت: مدت زمان لازم برای اجرای پروژه ۶ ماه بود اما به‌دلیل احتمال بروز ترافیک سنگین در این محل و نگرانی‌های پلیس راهور و شهرداری منطقه بابت ایجاد مزاحمت برای شهروندان، سعی‌داریم در حداقل زمان ممکن و البته بالحاظ‌کردن دقت و صحت حداکثری پروژه را به اتمام برسانیم. البته همان‌طورکه پیشتر عنوان‌شد، این امر منوط به‌رفع معارضات تأسیساتی و طبعاً همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری است.

جانشین مجری طرح پل‌ها و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با‌اشاره به مشکلات این پروژه ادامه داد: وجود معارضات‌ملکی و تأسیساتی مشکل همیشگی طرح‌های عمرانی است. در این پروژه نیز معارضات تأسیساتی مانند لوله‌های آب و گاز، کابل‌های مخابرات و کابل‌های برق۲۰ و ۶۳ کیلو ولت به‌وفور وجود ‌دارد که سعی داریم اغلب معارضات را با شمع‌زدن نگه‌داشته و از جابه‌جایی آنها خودداری کنیم.

فکور در ادامه گفت: پل مربوط به این تقاطع طراحی، ساخت، مونتاژ و حتی رنگ‌آمیزی شده و به‌محض اتمام بتن‌ریزی فونداسیون، پل در محل‌مقرر نصب می‌شود. این امر نه‌تنها از افزایش ترافیک محور جلوگیری‌می‌کند بلکه به‌میزان چشمگیری، مدت زمان تحویل پروژه را کاهش می‌دهد.

وی با بیان‌اینکه مطالعات پروژه پل تقاطع خیابان ابوسعید – وحدت اسلامی ۶ ماه به طول انجامیده ‌است، افزود : علیرغم کم‌شدن عرض‌معبر در محور ابوسعید – وحدت اسلامی، ترافیک در این مسیر جریان دارد و با‌وجود ‌آنکه بیش از ۲ هفته از آغاز طرح می‌گذرد، مشکل چندانی برای رفت وآمد شهروندان ایجاد نشده‌است.

 

 

    نظرات