حضور پرشور کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه

حضور پرشور کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه

کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه حضوری پرشور یافته و بر ادامه راه این شهید بزرگوار تا تحقق همه آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و گرفتن انتقام سخت از دشمنان تأکید کردند.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مدیرعامل و کارکنان این شرکت در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضوری پرشور یافته و بر ادامه راه این شهید بزرگوار تا تحقق همه آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و گرفتن انتقام سخت از دشمنان تأکید کردند.

مهندس "علی اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه با تأکید بر ادامه راه سپهبد شهید سلیمانی در عرصه خدمت و جهاد، گفت: دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا با این جنایت هولناک، نهایت ضعف و زبونی قدرت پوشالی خود را در جهان به نمایش گذاشت.

وی افزود: مجاهدت‌ها، جانفشانی‌ها و فداکاری‌های سردار سپهبد شهید سلیمانی در طول حیات با برکتش، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و او با همت بالای خود و اخلاص در عمل و بدون هیچ چشمداشتی، نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را در منطقه، نقش بر آب کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد عزت و غیرت ایرانی است و شهادت این سردار سرافراز، نوید پیروزی مستضعفان عالم و جبهه مقاومت بر جبهه کفر را می‌دهد و حضور مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در این مراسم با شکوه نیز، نشان از قدرشناسی مردم نسبت به زحمات این شهید بزرگوار است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات