مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: مکتب حسینی و راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس داود راهزادی در پیامی باتشلیت به مناسبت شهادت سپهبد سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تاکیدکرد که مکتب حسینی و راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

در بخشی از این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران - 169]


شهادت سردار هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت، سپبهد سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه آرزوی دیرینه ایشان بوده اما مایه تاسف و تاثر همگان بویژه شیعیان عالم و ایران اسلامی شده است.

هرچند این شهید والامقام دیگر در بین ما نیست اما بطورحتم با شهادت این سردار مکتب حسینی در جوار بارگاه سالار شهیدان و قمر بنی هاشم(ع)، درخت اسلام تنومندتر خواهد شد و راه شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش ها و آرمان های اعتقادی و اسلامی سرعت دوچندان تری بخود خواهد گرفت.

شهادت سپهبد سلیمانی نشان داد که استکبار هیچ گاه دست از دشمنی با اسلام برنخواهد داشت و برای ایجاد نفاق و شکاف از هر حربه ای در بین مسلمانان دنیا و منطقه بهره می برد.

مکتب حسینی و راه شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی تا ظهور قیام مهدی موعود (عج) ادامه پیدا خواهد کرد و خون شهداهای این راه مقدس تداوم بخش حقانیت دین بر استکبار است.

شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت نجیب و شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، علو درجات را برای امیر سرافراز مسئلت می‌نمایم.

داود راهزادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

13 دی ماه 1398 لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات