با حضور مدیر عامل محترم و مدیران امور نیروگاه طوس طی مراسمی از زحمات همکار ارجمند، آقای مهندس گوهریان به مناسبت بازنشستگی ایشان، تقدیر شد.

با حضور مدیر عامل محترم و مدیران امور نیروگاه طوس طی مراسمی از زحمات همکار ارجمند، آقای مهندس گوهریان به مناسبت بازنشستگی ایشان، تقدیر شد.

در جلسه مدیران امور و طی مراسمی با حضور مدیر عامل محترم و سایر مدیران از زحمات و خدمات ارزشمند همکار ارجمند آقای مهندس گوهریان، مدیر امور تعمیرات کنترل و ابزار به مناسبت بازنشستگی ایشان، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، در این مراسم مهندس افخمی مصطفوی، مدیرعامل محترم شرکت، ضمن تبریک به ایشان برای آغاز مرحله جدیدی از زندگی در سخنان خود گفت: بی شک کارکنان یک سازمان سرمایه های اصلی و ارزشمند آن بشمار می روند. داشتن مدیران لایق برای پیشبرد اهداف هر سازمان بسیار حائز اهمیت است، در نیروگاه طوس تمامی مدیران از قابلیتهای بسیار خوبی برخوردار هستند که بدون تردید، آقای مهندس گوهریان یکی از مدیران تأثیر گذار در این شرکت بودند و در طول دوران خدمتشان منشا اثر بودند. وی در ادامه گفت : ایشان از خصوصیت های اخلاقی و سازمانی بسیار خوبی برخوردار بودند که توانستند علاوه بر مدیریت بر حوزه کاری ، تعاملات بسیار مناسبی نیز با سایر حوزها داشته باشند.
ایشان در پایان سخنان خود افزودند: مطمئناً بازنشستگی ایشان به منزله قطع همکاری نخواهد بود و از تجربیات گرانبهایی که در طول این سه دهه کسب نموده اند، استفاده و بهره کافی را خواهیم برد.
مهندس گوهریان نیز با تقدیر از برگزاری این مراسم در سخنان خود با اشاره به داشتن فضای تعاملی بسیار خوب در بین همه همکاران در امورهای مختلف افزود: در تمامی این سالها همه کارکنان این شرکت با جدیت تمام و با استفاده از توانمندی ها و تخصص خویش توانستند که نقش بسیار خوبی در ارائه خدمات در سطح جامعه و کشور ایفا نمایند.
پس از سخنان ایشان هر یک از مدیران امور برای ایشان در آغاز مرحله جدید زندگی آرزوی موفقیت نموده و به بیان نکاتی در خصوص همکاری با ایشان در طول خدمتشان اشاره نمودند. در پایان این مراسم نیز از سوی مدیر عامل محترم با اهداء لوح و هدیه از ایشان، تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات