جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی  استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، عصر روز گذشته جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان به ریاست مهندس سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل و معاونین و رئیس اداره برنامه و بودجه و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به دبیری اداره ارتباطات و اطلاع رسانی با هدف بررسی مشکلات حوزه های مختلف، برنامه ها و پروژه های در دست اقدامِ و ارائه راهکار جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات برگزار شد.

در این جلسه سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اينكه پاسخگويي به مردم از مهمترين وظايف معاونین و روسای ستادی و ادارات تابعه است تاکید کرد: برخورد همکاران و مسئولین با ارباب رجوع می بایست با رعایت شئونات اسلامی و قانونمندی در راستای خدمات رسانی بهتر به آنها باشد و مکاتبات اداری می بایست جهت تسریع در جوابگویی به متقاضیان ، ظرف 72 ساعت پاسخ مناسب داده شود .

وی ضمن تاکید بر تعامل بین زیرمجموعه ها و هم چنین ادارات و نهادها در استان سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان برشمرد و گفت: تمامی طرح های عمرانی و خدماتی باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید تا بتوانیم کارنامه درخشانی را از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ارائه دهیم .

نژادصفوی تصریح کرد : باید بخش نامه ها و قوانین بودجه و همچنین استخدامی ها در اختیار روسای ادارات شهرستان نیز قرار گیرد تا این عزیزان بتوانند بر کار پروژه ها و پیمانکاران نظارت مناسب را داشته باشند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به بحث اقدام ملی تولید مسکن و اتمام پروژه های مسکن مهر در استان اشاره کرد و افزود : مقام عالی وزارت به جد پیگیر بحث اقدام ملی در استان است و می بایست براساس قولی که داده شده است این پروژه ها به سرانجام برسد و معاونین مربوطه باید به صورت هفته ای جلسات منظم را جهت بررسی موارد برقرار کنند .

در ادامه، علاوه بر بررسی مسائل جاری ، هريك از معاونين و روسای ادارات به بیان گزارش عملکرد ، مسائل و مشکلات حوزه مربوطه پرداخته و در این جلسه مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات