بهره برداری از پروژه اتصال ‌آزاد‌راه همت به کرج تا مهرماه

بهره برداری از پروژه اتصال ‌آزاد‌راه همت به کرج تا مهرماه

مدیرکل‌ راه و ترابری استان تهران از اتصال ‌آزاد‌راه همت به کرج تا ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جعفر صادقی اشتهاردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این آزادراه، معارضان شخصی و نظامی داشت و برای رفع این مشکل، حدود هفت ماه زمان برای به بهره برداری رسیدن آن از دست رفت.

وی با اشاره به وضعیت معارضان این پروژه افزود: ‌قطعه اول این آزادراه که به طول ۵٫۵ کیلومتر است، معارضانش اغلب باغدارانی بودند که در همان روزهای اول با آنها توافق شد.

این مسئول گفت: ‌قطعه ‌ای از این آزاد‌راه که ساخت آن در حیطه اختیارات وزارت راه ‌و ترابری بود نیز در قسمت کوهستانی قرار داشت؛ بنابراین عملیات اجرایی آن مشکل و نیازمند اختصاص زمان کافی بود.

وی ادامه داد: قطعه اول که مربوط به اداره کل راه و ترابری استان تهران است، تا مهرماه سالجاری آسفالت خواهد شد.

این پروژه با کمبود اعتبار مواجه نیست

صادقی عنوان کرد: اجرای این پروژه بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا تمامی مراحل عملیاتی آن به اتمام برسد و خوشبختانه با کمبود اعتبار مواجه نیست.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکل معارضی پادگان شهید انارکی افزود: در ابتدای مسیر این آزادراه، نقطه اتصال شهرداری تهران(انتهای همت) به اداره کل راه و ترابری استان تهران پادگان دیگری به نام پادگان شهید محمدی نیز وجود دارد.

مدیرکل راه استان تهران یادآور شد: مسئولان راه استان در حال رایزنی با مسئولان این پادگان هستند تا قسمتی از دیوار این مکان را که در حوزه این آزادراه است، برداشته و حدود ۳۰۰ متر عقب نشینی کنند.

وی اضافه کرد: درقطعه دیگر این آزاد راه که در استان البرز و شهرستان کرج است، مشارکت ‌گذار در حال پیگیری در وزارتخانه است تا ادامه کار به وی واگذار شود.

صادقی گفت: برای اطلاع از پیشرفت عملیات اجرایی این آزادراه هر هفته، روزهای یکشنبه جلسه‌ ای در اداره کل راه و ترابری استان تهران و یا کارگاه پروژه با حضور مشاور، پیمانکار و همه عوامل اجرایی برگزار می ‌شود و تمامی جزئیات مطرح و بررسی می شود.

 

 

    نظرات