وزیر راه و شهرسازی: ۱۷ هواپیمای توپولف از رده خارج شد

وزیر راه و شهرسازی: ۱۷ هواپیمای توپولف از رده خارج شد

www.BanaNews.irوزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت متبوعش در بخش هوایی و زمینی عملکرد خوبی دارد، گفت: در بخش هوایی طی ماه‌های اخیر ۱۷ هواپیمای توپولوف را از رده خارج کرده‌ایم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از برنا، علی نیکزاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت راه و  شهرسازی در بخش هوایی و زمینی عملکرد خوبی دارد، گفت: در بخش هوایی طی ماه‌های اخیر ۱۷ هواپیمای توپولوف را از رده خارج کرده ایم و تمام تلاش ما این است که در همکاری با سایر ارگان‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. وی در رابطه با ورود هواپیماهای جدید نیز گفت: همه توان خود را برای توسعه ناوگان هوایی، رعایت ایمنی در پرواز، صادق بودن با مردم و اطلاع‌رسانی درست به آنها انجام می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با هدف دولت برای برگزاری جشن خانه دار شدن مردم و اجرای این طرح در استان‌ها گفت: ما در اکثر استان‌ها از متقاضیان مسکن ثبت‌نام کرده‌ایم تا براساس هدف‌گذاری دولت تا سال ۹۲ عرضه و تقاضا را در بحث مسکن تنظیم کنیم که در این راه تعدادی از استان‌ها پیشرو بوده‌اند؛ مانند استان زنجان که تعداد قابل‌توجهی پروژه در این استان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است که فکر می‌کنم طی سفر معاون اول رییس‌جمهور در این هفته افتتاح شود.

نیکزاد افزود: در رابطه با وضعیت دیگر استان‌ها در بحث مسکن مهر الان در کشور عرضه و تقاضا همخوانی دارد و پروژه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند.

 

 

    نظرات