سردار سلیمانی تسخیر کننده قلوب بود

سردار سلیمانی تسخیر کننده قلوب بود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه 14 شهرداری اصفهان، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: شاید شما هم برای پیدا کردن یک عکس از سردار سلیمانی پشت میز جستجو کرده باشید، من که چیزی پیدا نکردم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی جز مدیرانی بود که تا بود به خاطر تواضع و فروتنی اش انگار نبود و الان که نیست می فهمیم که چه مرد بزرگی با آن همه بینش و خدمات را از دست داده ایم، سردار سلیمانی قبل از اینکه موضع و یا منطقه ای را تسخیر کند، قلوب را تسخیر می کرد و همه مدیران باید تلاش کنیم راه این سردار بزرگ  را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: از جمله اهداف تشکیل این جلسات دیدار چهره به چهره و عرض خسته نباشید به  شما کارکنان خدوم است. اکثر مشکلات را می دانیم و در تلاش هستیم تا جایی که قانون اجازه می دهد موضوعات رفاهی کارکنان را حل و فصل نمائیم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز بخواهیم یک منطقه فعال و پرتلاش را مثال بزنیم سراغ منطقه 14 می آیم اظهار داشت: در طول 12 سال گذشته از زمانی که منطقه 14 از منطقه 7 جدا شد و به یک منطقه مستقل تبدیل شد در جریان امور بوده ام، زحمات و تلاش های شما باعث شده این منطقه به یک منطقه برخوردار و توانمند تبدیل شود و معتقدم گوی سبقت را از دیگر مناطق ربوده است و با سرعت در حال پیشرفت است و این بیانگر آن است که بعضاً با دست خالی و محرومیت هم می توان کارهای بزرگی انجام داد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات