مدیریت واحد شهری عملی می شود/

مدیریت واحد شهری عملی می شود/

مدلی برای شهروندان ؛
مدیریت واحد شهری عملی می شود/

شهردار بجنورد؛ مدیریت واحد شهری با هدف جلوگیری از حفاری های مازاد عملی میشود

شهردار بجنورد؛ با اشاره به آغاز عملیات بهسازی حاشیه شهر در محله نظرآباد شهر بجنورد، خاطرنشان کرد: بر این اساس برنامه ریزی شده تا به عنوان گام اول مشکلات این محله در حوزه های مختلف و با همکاری دستگاه های مختلف به ویژه آب و فاضلاب شهری مرتفع شود.

مهندس هادی زارعی گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی اهالی این محله فاضلاب است تعاملاتی با آب و فاضلاب شهری برقرار شده که طی آن ۱۲ نفر از پیمانکاران این شرکت در حال کار در این محله هستند تا از این طریق مشکل فاضلاب این محله حل شود.

وی اظهار داشت: همکاری بسیار خوب اداره آبفای شهری بجنورد و استفاده از فرصت های بسته تشویقی شهرداری بجنورد برای دستگاه های خدمات رسان باعث جلوگیری از دوباره کاری و حفاری مجدد توسط این دستگاه ها می شود.
وی افزود: عملیات اجرای فاضلاب شهری در منطقه ناظر آباد و استفاده از فرصت بسته تسویقی شهرداری توسط آبفای شهری بجنورد علاوه بر صرفه جویی منابع ،مانع از تخریب آسفالت ناشی از جاری شدن فاضلاب منازل در کوچه ها می شود.
شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: بی شک همکاری دستگاه های مرتبط در امور شهر و همدلی این مجموعه ها تحت مدیریت واحد شهری ،باعث توسعه شهر خواهد شد.
وی گفت: منافع این عملیات همزمان در منطقه ناظر آباد علاوه بر شهروندان ،به دو دستگاه شهرداری و ابفای شهری خواهد رسید به طوری که آبفای شهری طرح خود را بدون پرداخت هزینه های آسفالت و حفاری با هزینه بسیار پایین انجام و همزمان هزینه های شهرداری بابت عدم تخریب آسفالت ناشی از فاضلاب جاری در کوچه کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه فاضلاب جاری در معابر هر ساله باعث تخریب آسفالت شده و بطور متوسط هر ۱۸ ماه یکبار می بایست آسفالت روکش می شد، یادآور شد: تعامل دو دستگاه باعث جلوگیری از حفاری مجدد، آسفالت جدید و حیف و میل بیت المال و اعتراض شهروندان می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات