تفاهم نامه طرح ملی دانش آموزی نجات آب و گسترش سواد آبی با همکاری...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ، تفاهم نامه طرح ملی دانش آموزی نجات آب و گسترش سواد آبی بین شرکت آب منطقه ای لرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردید .

مدیرعامل  شرکت آب منطقه ای استان لرستان بیان کرد : آموزش و پرورش بهترین بستر برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی آب است .

میرزایی   افزود:  طرح نجات آب و گسترش سواد آبی برای افزایش دانش  وآگاهی 15 هزار دانش‌آموز پایه یازدهم در استان اجرا می‌شود ودانش آموزان بعنوان سفیران آب می توانند به گسترش سواد آبی و فرهنگ صرفه جویی دربین خانواده ها و جامعه کمک کنند . حفاظت از منابع آبی ، جلوگیری از هدر رفت آب ، استفاده بهینه از آب ،فرهنگ سازی و  وگسترش  سوادآبی  بین اقشار مختلف مردم به ویژه  دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است .

در ادامه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان اظهار داشت :لرستان در بین استانهای پر بارش کشور قرار داشته و همواره احتمال وقوع سیل در آن وجود دارد و مهمترین معضل و مشکل استان در شرایط فعلی ،سیل و مسائل مرتبط با آن است . بنا براین با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش مانور سیلاب همزمان با سراسر کشور روز پنجم اسفند سال جاری با هدف آموزش دانش آموزان با اقدامات قبل ، حین و بعد از سیل ، شناسایی نقاط حادثه خیز از خانه تا مدرسه و راهکار های نجات  و حفاظت از سیل  اجرا می گردد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای لرستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای لرستان

    شركت آب منطقه‌ای لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات