واگذاری  زمین با ظرفیت احداث  2023 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن  ا...

واگذاری زمین با ظرفیت احداث 2023 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن ا...

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، احمد مرزبان با اعلام این خبر بیان داشت : با عنایت به برنامه های دولت و وزارت راه وشهر سازی جهت تامین مسکن و سهولت دسترسی فاقدین مسکن به خانه مناسب خصوصا گروههای کم درآمد جامعه و به منظور ارتقاء کمی وکیفی مسکن تولیدی کشور و در راستای اجرای طرح اقدام ملی ، اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با توجه به نیازسنجی صورت گرفته درسطح شهرهای استان مرکزی از جمله ساوه-غرق آباد-خمین-محلات-نیم ور-دلیجان-نراق-شازند-مهاجران-توره-مامونیه-زاویه-پرندک-تفرش-کمیجان-آشتیان-خنداب-فراهان اقدام به تامین زمین نموده است.

وی بیان داشت : براساس ماده4  قانون ساماندهی وحمایت از تولید وعرضه مسکن تامین زمین  با ظرفیت 2023 واحد صورت پذیرفته که تعداد 1503 واحد آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تعداد 520 واحد آن با به کمیته امداد امام خمینی (ره ) واگذار و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

مرزبان اظهار داشت : زمینهای واگذاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان مرکزی جمعا 117998 مترمربع و زمینهای واگذاری به کمیته امداد امام خمینی (ره) جمعا به میزان 31639 مترمربع می باشد .

این مقام مسئول افزود : پس از طی مراحل واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد مطابق با مقررات مندرج به متقاضیان واجد شرایط شرکت کننده در طرح اقدام ملی ، متناسب با شهر مورد تقاضا واگذار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات