تدوام عمليات برف روبي در نقاط مختلف شهر ارومیه/ تمامی معابر درون شهری باز است

تدوام عمليات برف روبي در نقاط مختلف شهر ارومیه/ تمامی معابر درون شهری باز است

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: عمليات برف روبي و یخ زدایی معابر با وجود تدوام بارش برف در مناطق 5 گانه شهر در حال اجرا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات  و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛   امیر سحابی با بيان اين که برابر نقشه های پیش یابی، معاونت خدمات شهری از عصر گذشته در اماده باش بود، بیان کرد: هم اکنون نیروهای خدمات شهری و ماشین الات شهرداری عملیات برف روبی و یخ زدایی معابر ارومیه را با تدوام بارش ها  انجام می دهند .

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف تردد در معابر شهری در جریان است، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای اقدامات موثر برف روبی، یخ زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روزهای برفی و بارانی انجام می گیرد .

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه  با یادآوری اینکه مديريت شهري با برنامه ريزي از ماه هاي  گذشته براي بارش احتمالي باران و برف در آماده باش كامل است،  گفت: شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی های معابر،  در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر لايروبي شده است .

وی گفت: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌های 137 در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات