فعالیت 293 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در ارومیه

فعالیت 293 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری ارومیه گفت:  در راستای کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد، 293 دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی و 49 دستگاه اتوبوس در بخش ملکی در خدمت  شهروندان شهر ارومیه است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی‌فراظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت کاهش بار ترافیک شهر ارومیه اقدامات خوبی در نظر گرفته تا شهروندان بتوانند با سهولت از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به توان بالقوه‌ای که در جهت جابه جایی مسافرها از مسیرهای مختلف شهر ارومیه وجود دارد اقدام به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرده ایم که در همین راستا 293 دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی و 49 دستگاه اتوبوس در بخش ملکی در خدمت شهروندان شهر ارومیه است.

مژدهی‌فر ادامه داد: در راستای کاهش استفاده از خودروهای شخصی در سطح شهر ارومیه، تاکسی‌های  گردشگری و خطی تعبیه شده است که در جهت خدمات رسانی به شهروندان  ارومیه‌ای خدمات ارائه می‌دهند.

رییس سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در راستای کاهش بار ترافیکی شهر ارومیه، همچنین جلوگیری از افزایش آلاینده‌های جوی و صرفه جویی در مصرف سوخت  از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات