شهردار بیرجند/ غرور ملی در پی اقدام دلاورانه سپاه پاسداران

شهردار بیرجند/ غرور ملی در پی اقدام دلاورانه سپاه پاسداران

شهردار بیرجند اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی انتقام ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بی سابقه می باشد را باعث ایجاد غرور ملی در میان آحاد ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز گذشته در حاشیه جلسه پروژه های عمرانی اظهار داشت: اقدام شجاعانه رزمندگان سپاه پاسداران در پی انتقام از به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید "قاسم سلیمانی" ، پیروزی بزرگ و پرافتخاری برای مردم داغدار ایران اسلامی است که در سوگ بزرگمرد جهان اسلام نشسته‌اند.

وی از شاد شدن دل امت شهید پرور و شریف ایران اسلامی در پی این اقدام و با تحقق وعده صادق یاد کرد و افزود: این پیروزی که به فرمایش مقام معظم رهبری تنها یک سیلی به رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا می باشد پاسخی منطقی به اقدام ناجوانمردانه آمریکا در ترور یکی از فرزندان انقلاب و همرزمانش می باشد.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: در تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تقویت در تمامی عرصه ها برای مقابله با دشمن، شهرداری بیرجند اعلام آمادگی می کند تا با حضور قدرتمندانه در سنگر خدمت رسانی، تمام اهتمام خود را برای اعتلای نام ایران به کاربندد.

جاوید اضافه کرد: در شرایط کنونی، وظیفه مسئولین در راستای همراهی با شهروندان بیشتر شده و امیدواریم بتوانیم با انجام وظایف به نحو احسنت، جبرانی بر آلام وارده به مردم عزیز باشیم.

وی در ادامه اذعان داشت: کلیه بخش های مرتبط در شهرداری بیرجند از همان لحظات ابتدایی خبر شهادت، برای گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید وارد عمل شده و اقدام به فضاسازی بصری شهر نموده است.

شهردار بیرجند از نصب تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی روی تاکسی ها و اتوبوس های  ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد و تصریح کرد: فضای شهر به احترام مقام شامخ این شهید والامقام، سوگوارانه آذین بندی شده و 200 پرچم مشکی در سطح شهر نصب گردیده است.

جاوید گفت: نصب بنر، بیلبورد و تبلیغات محیطی شهر، ارسال پیامک گروهی برای شهروندان و همکاری در برگزاری و شرکت در کلیه مراسم مرتبط با عزاداری این بزرگواران در شهر بیرجند از طرف شهرداری اعم از اختصاص اتوبوس، بالابر و سایر موارد انجام شده است.

وی همچنین از برافراشته شدن پرچم سیاه به مناسبت عزای عمومی در فرهنگسرای شهرداری واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات