تولید نرم افزار جامع برای کاهش هزینه‌های تولید بتن و سیمان

تولید نرم افزار جامع برای کاهش هزینه‌های تولید بتن و سیمان

www.BanaNews.irمهندسان ایرانی نرم افزاری تولید کردند که در بنگاههای فعال در حوزه تولید بتن و ساختمان بکار گرفته می شود تا هزینه های تولید و قیمت تمام شده آنها کاهش یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی دادستان تهرانی امروز در منطقه ۱۲ شهر تهران (محله خانی‌آباد) و اعطای خط اعتباری به ۲۷۵۵ واحد مسکونی در جمع خبرنگاران افزود: این نخستین نرم افزار جامع مدیریت است که از سوی یک گروه از مهندسان ایرانی برای محیط بنگاه تجاری و صنعتی طراحی و به بازار عرضه شده است.

مسئول گروه نرم افزاری شرکت "کاراپرداز کارآمد " افزود:فقدان یک نرم افزار جامع و کارآمد که با "لایه باز " امکان کاربری و کاربردهای مختلفی را به کاربران صنعتی بدهد،برای بسیاری از واحدهای تولیدی و خدماتی در حوزه تولید سیمان،فولاد،بتن،مهندسی ساختمان ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد:بر همین اساس و باعنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره تولید دانش در عرصه جنبش نرم افزاری ،یک گروه ۵۰ نفره از کارشناسان اقدام به طراحی و تولید نرم افزاری کرده اند که ضمن سازگاری با محیط واحدهای صنعتی ایرانی، قابلیت راهبری تمام بخش های تولیدی،تجاری،مالی ،حسابداری در یک واحد تولیدی و خدماتی را داشته باشد.

دادستان تهرانی گفت :بر روی نرم افزار پایه این بسته فناوری سازی شده، بیش از ۲۰۰ عنوان نرم افراز مورد نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی نصب شده است، بطوریکه نرم افزار "کارا " قابلیت سازگاری با تمام محیط های صنعتی و بازرگانی ایرانی را دارد.

وی خاطر نشان کرد:این نرم افزار که ویژگیهای آن روی سایت www.karamadsoft.com قابل دسترسی است، به مدیران بنگاههای ایرانی امکان مدیریت سیستم های مهندسی ،اطلاعات مهندسی و جغرافیایی،تولید،ایمنی و بهداشت،آزمایشگاه برق و الکترونیک ، مکانیک ، قطعات ، تولیدات ،تعمیرات و نگهداری،حسابداری قیمت تمام شده،انبار،حسابداری انبار،سیستم های صنعتی ، حسابداری قیمت تمام شده، انواع حسابداری ، تولیدات ، امورسهام، قانون کار، حقوق و دستمزد بهره وری، حقوق و دستمزد تلفیقی، اموال ، سهام داری،سیستم های اطلاعاتی، ،سیستم های اداری، مدیریت پروژه و موارد دیگر را می دهد.

به گفته دادستان تهرانی نظارت همزمان بر تمام واحدهای تولیدی،مالی ،اداری در یک سازمان یا بنگاه، کنترل مستمر خطوط تولید،واکنش سریع در برابر حوادث غیر منتطره ،نظارت وسیع برسالن های تولید،افزایش کارایی سیستم ، افزایش بهره وری،کاهش هزینه های تولید،کاهش قیمت تمام شده را ازجمله مزایای استفاده از نرم افزار "کارا " عنوان کرد.

 

 

    نظرات