۱۳۷، دیده بان و دیدگان مدیریت شهری است / حرکت ۱۳۷ به سمت اجتماع محور  ...

۱۳۷، دیده بان و دیدگان مدیریت شهری است / حرکت ۱۳۷ به سمت اجتماع محور ...

۱۳۷، دیده بان و دیدگان مدیریت شهری است / حرکت ۱۳۷ به سمت اجتماع محور شدن

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: بر اساس اهداف تعیین شده در این دوره از مدیریت شهری، به دنبال اجتماع محور شدن مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی با بیان این مطلب در کارگروه بررسی پاسخگویی منطقه ۹ به درخواست های مردمی مرکز ۱۳۷ که با حضور معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۹ و مسئولان واحدهای مرکز ۱۳۷ برگزار شد، اظهار داشت: هدف گذاری های این دوره از مدیریت شهری بر اجتماع محور شدن ۱۳۷ بوده و بر این باوریم که این مرکز باید به عنوان دیده گان و دیده بان مدیریت شهری، بتواند مسائل شهری را شناسایی نماید.
وی افزود: اولین معیار خود را در این مرکز، پاسخگویی قرار داده ایم، در همین راستا شنیدن و پاسخگویی به مسائل ساکنان منطقه ۹ که مطالبه گری بالایی دارند، دشواری های خاص خود را دارد.
رمضانی با اشاره به اینکه باید شهروندان را در مورد درخواست هایشان، اقناع نماییم، بیان کرد: برای اینکه شهروندان اقناع شوند، باید علاوه بر پاسخگویی به درخواست های آنها در مدت زمان مشخص شده در فرایندهای مرکز ۱۳۷، در مدت زمان معقول، درخواست های مردمی به نتیجه رسیده و انجام شود.
وی ادامه داد: در ۴۵ روز گذشته، یک هزار و ۳۹۹ پیام قابل پیگیری شهروندان منطقه ۹ در مرکز ۱۳۷ به ثبت رسیده است که با در نظر گرفتن بیش از یک هزار و ۵۰۰ تماس آنی پاسخگویی شده توسط کارشناسان، می توان نتیجه گرفت در این مدت از مراجعه حضوری دو هزار و ۹۰۰ شهروند به شهرداری منطقه ۹ برای پیگیری درخواست هایشان جلوگیری شده است.

* در پاسخگویی به درخواست های مردمی، به دنبال اقناع شهروندان هستیم

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ۹۹ درصد پیام های مردمی منطقه ۹ در ۷۲ ساعت پاسخگویی شده است، افزود: نظارت بر ساخت و سازها، آسفالت و مرمت پیاده روها، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان ساکن منطقه ۹ در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، طی ۴۵ روز گذشته بوده است.

* اختصاص دو اکیپ برای جمع آوری سگ های ولگرد از سطح منطقه ۹

در ادامه این نشست، ذبیحی، معاون اجرایی منطقه ۹ شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: در جهت پاسخگویی به درخواست های مردمی ۱۳۷، اکیپ سگ های ولگرد به ۲ اکیپ افزایش یافته است و در تلاش هستیم تا ساعت کار این اکیپ ها را نیز افزایش دهیم.
وی افزود: چندین سال است اعتباری برای دیوار کشی زمین های رها شده، اختصاص داده نشده است لذا در خصوص انجام درخواست های شهروندان برای دیوارکشی زمین های رها شده، هم به لحاظ اعتباری و هم به لحاظ قانونی با مشکلاتی مواجه هستیم، اما این زمین ها هر روزه توسط منطقه پاکسازی می شود.
لازم به ذکر است در این جلسه هر کدام از اعضاء، مسائل و دغدغه های خود را مطرح نموده و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات