بزرگراهی که به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است

بزرگراهی که به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آیت‌الله دژکام در این آیین عنوان کرد: غم و مصیبت شهید سلیمانی ادامه مظلومیت حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع) و همه شهیدان تاریخ اسلام است.
امام جمعه شیراز بیان کرد: از خدا می‌خواهیم که جزو کسانی باشیم که انتقام همه این مظلومیت‌ها را از مستکبران طول تاریخ بگیریم.
وی ادامه داد: گام اول این حرکت با این حمله سپاه به پایگاه امریکا آغاز شد و حاوی این پیام است که امریکا باید از منطقه خارج شود که تحقق این موضوع، عزم شهید  سلیمانی و اراده‌ای به همان قوت می‌خواهد که خوشبختانه در ملت ما وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: آمریکایی‌هایی‎ که پس از جنگ دوم جهانی که دنیا را قسمت کردند و به غارت بردند به مرور وارث انگلیس و فرانسه هم در منطقه ما شدند و همه امکانات مردم منطقه غرب آسیا را طی این سال‌های در اختیار داشتند و بردند و خردند باید متوجه شوند که با ریخته شدن خون سردار مقاومت، جایی برای آنها در منطقه ما باقی نمانده است.
استاندار فارس نیز در این مراسم شهید سلیمانی را قهرمانی ملی و فراملی دانست و گفت: همه ما باید به وجود او افتخار کنیم، چرا که ایران از این پس الگوی ارزشمندی برای نظامیان، تکیه‌گاهی قدرتمند برای مردم و اسطوره‌ای برای پیروی جوانان دارد که پاسداشت وی بر همگان واجب است.
عنایت الله رحیمی، با تاکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود امنیت و اقتدار را برای مردم به ارمغان آورد و جبهه مقاومت را تقویت کرد، اظهار داشت: پس از شهادت این شهید نیز شاهد کلید خوردن خروج استکبار از منطقه هستیم.
وی در آیین نامگذاری بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با بیان اینکه همه ملت‌ها داشته‌های خود را پاس می‌دارند و از نداشته‌ها نیز داشته‌ای می‌سازند، گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از داشته‌های بزرگ و ارزشمند ماست که باید با پاسداشت او در راه حفظ جایگاه ملی و فراملی او کوشا باشیم.
استاندار فارس، شهید قاسم سلیمانی را برگ زرینی بر تارک ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه ویژگی‌های خاص این شهید بزرگ او را محبوب قلوب مردم کرده، بیان کرد: سپهبد قاسم سلیمانی همواره به همه سلایق و آحاد مردم احترام می‌گذاشت و در راه خدمت صادقانه، بی‌منت گام بر می‌داشت و همین ویژگی‌ها نام او را برای همیشه جاودانه کرده است.
براساس این گزارش، در پی مصوبه شانزدهم دی ماه ۹۸ شورای اسلامی شهر شیراز، بزرگراه تازه احداث شده واقع در کوهسار مهدی «عج» که مشرف به این کلانشهر است، با حضور استاندار فارس و شماری از مقامات ارشد این استان، به نام شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی مزین و ماندگار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات