برای اولین بار در استان فارس؛ یک بانوی عضو شورای شهر شیراز، خادم گردشگری شد

برای اولین بار در استان فارس؛ یک بانوی عضو شورای شهر شیراز، خادم گردشگری شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز به نقل از اداره‌کل پست فارس؛ این نخستین بار است که یک بانو در استان فارس به عنوان خادم گردشگری و زیارت معرفی شده و عکس وی در قالب تمبر چاپ و منتشر می‌شود.
مدیرکل پست فارس در آیین معرفی خادم گردشگری وزیارت شیراز در این باره گفت: گردشگری محور توسعه بوده و پست برای تبیین ظرفیت‌های گردشگری و توریستی فارس و شیراز برنامه ویژه‌ای تدوین کرده است.
محسن مفتح افزود: خوشبختانه کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز در جهت ارتقای شاخص‌های گردشگری توریستی و زیارت حرکت‌های روبه جلویی انجام داده است.
وی ادامه داد: پست فارس نیز آماده همکاری با کمیسیون گردشگری و زیارت شورا و شهرداری شیراز به منظور معرفی زیرساخت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های خدماتی، گردشگری و اقامتی است.

** شورا و شهرداری شیراز از هر طرحی برای رونق گردشگری حمایت می‌کنند
رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه اظهار داشت: ابتکار پست در انتخاب خادمان و سفیران در فارس حرکت ارزشمند و ماندگاری است.
سولماز دهقانی افزود: تمام بخش‌ها باید برای معرفی ظرفیت‌های شیراز تلاش کنند و پست فارس در قالب چاپ تمبر در تبیین این مهم پیشتاز شده است.
وی ادامه داد: شورا و شهرداری شیراز از هرگونه طرح در جهت ارتقای شاخص‌های گردشگری شیراز حمایت و پشتیبانی می‌کند.
پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات