ساماندهی دست فروشان در قالب شب بازار در بولوار 22 بهمن

ساماندهی دست فروشان در قالب شب بازار در بولوار 22 بهمن

زنان سرپرست خانوار می توانند در این بازاچه فعالیت داشته باشند

فعالیت شب بازار بعد از تعطیلی بازاریان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، از ساماندهی دستفروشان و انتقال آنها به بولوار 22 بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمود ایرانمنش گفت: حضور دستفروشان در نقاط مختلف شهر، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود و علاوه بر نازیبایی چهره شهر و ایجاد سد معبر و ترافیک، خود آنها نیز وضعیت نابسامانی داشتند و باید در این زمینه اقدامات موثر و عملی انجام می‌شد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه اکثر دستفروشان از ساعات پایانی شب و با تعطیلی مغازه‌ها فعالیت خود را آغاز می کنند، بر همین اساس طرح ساماندهی دستفروشان در قالب شب بازار در زمینی واقع در بولوار 22 بهمن (بعد از پارکینگ شهربازی ) از دو هفته گذشته آغاز شده است .

وی ادامه داد: محدوده یاد شده غرفه‌بندی شده است و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

ایرانمنش همچنین از اختصاص زمین‌هایی در پنج نقطه از شهر کرمان با امکانات لازم از جمله پارکینگ برای استقرار دائم دستفروشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به حضور پررنگ دستفروشان در ابتدای جاده هفت باغ و میدان رسالت، گفت: با همکاری شهرداری منطقه چهار، دست فروشان خیابان رسالت به مکان یاد شده انتقال پیدا کردند و به زودی برای اطلاع شهروندان بنری در میدان رسالت نصب خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از ترافیک و سد معبر ناشی از حضور دستفروشان، جلوگیری از نازیبایی شهری و رفاه حال شهروندان عنوان کرد و افزود: زنان سرپرست خانوار نیز می‌توانند با مراجعه به این سازمان ، در این بازارچه فعالیت داشته باشند .

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی یادآور شد: فعالیت در این بازارچه جمعه‌ها و شب‌ها بعد از ساعات تعطیلی بازار خواهد بود تا برای  کسب و کار مغازه‌داران و بازاریان مشکلی ایجاد نشود.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات