بیانیه شهرداران کلانشهرهای ایران در پی اقدام ظالمانه، ناجوانمردانه و ت...

بیانیه شهرداران کلانشهرهای ایران در پی اقدام ظالمانه، ناجوانمردانه و ت...



بسمه تعالی
◾مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در یکصد و پنجمین نشست مجمع که روز چهارشنبه هجدهم دی ماه در شهر جهانی یزد برگزار شد، بیانیه ای را در خصوص اقدام ظالمانه، ناجوانمردانه و تروریستی دولت و رئیس جمهور بی خرد آمریکا علیه فرزندان رشید اسلام و ایران به شرح ذیل صادر کرد.

✔۱- شهرداران کلانشهرهای ایران همراه با امت سلحشور و شهید پرور ایران اسلامی، اقدام ظالمانه، ناجوانمردانه و تروریستی دولت و رئیس جمهور بی خرد آمریکا علیه فرزندان رشید اسلام و ایران، به خصوص در به شهادت رساندن سردار رشید مقاومت سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و همراهان ایشان را شدیداً محکوم می نمائیم و آمادگی کامل خود را جهت هرگونه مجاهدت و فعالیت، ذیل فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنیم.

✔۲- حضور بی نظیر و یکپارچه و پرشور مردم شریف، انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تجلیل و تشییع پیکرهای مطهر شهدای مقاومت نشان داد که جریان انقلاب اسلامی و مقاومت بیدارتر از همیشه در حفظ تمامیت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی، خروشان و شکوفا به پیش می رود.

✔۳- جهان اسلام در دوران کنونی بیش از هر زمان دیگر، نیازمند وحدت، همدلی، هم افزایی و یکپارچگی در زیر پرچم اسلام در مقابله با تجاوز و تهاجم و دسیسه های دشمنان به خصوص شیطان بزرگ است، در این راستا از همه دولت ها و مردم آزاده که در کشورها و شهرهای مختلف جهان با روش های مختلف انزجار خود را از اقدام سخیف و تروریستی ترامپ و نیروهای نظامی آمریکا ابراز نمودند قدردانی و سپاسگزاری می نمائیم.

✔۴- اظهارات و تهدیدات خونبار (با رفتار داعشی) و مغایر با قوانین و کنوانسیون های بین المللی مبنی تخریب مراکز فرهنگی و تاریخی کشورمان که نشان از روحیه روانپریشی، غیرانسانی و جنون‌‌آمیز ترامپ دارد را محکوم می نمائیم و از همه سازمان ها و نهادهای بین المللی، ملی و مردمی به خصوص سازمان یونسکو انتظار داریم ضمن محکوم کردن اینگونه اظهارات، برابر ضوابط و قوانین بین المللی پیگیری نمایند.

✔۵- به عنوان شهرداران عضو سازمان جهانی متروپلیس و اتحادیه شهرداران آسیایی، از شهرداران عضو درخواست اعلام مواضع در راستای محکومیت اظهارات ضدفرهنگی و اقدامات غیرانسانی و خشونت‌گفتاری رئیس جمهور آمریکا را که موجب احساس ناامنی زندگی شهروندان را سبب می‌گردد، می نمائیم.

✔۶- از اقدام به موقع و پیشگامان سپاه پاسداران در انتقام سخت که به خواست امت اسلامی لبیک گفتند تقدیر و تشکر نموده و حمایت می نمائیم.

✔۷- شهرداران کلانشهرهای ایران آمادگی خود را در مقابله با هرگونه وحشی گری نیروهای آمریکایی در منطقه، همانند ۸ سال دفاع مقدس و استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات برای پایدارسازی شهرها و حفظ و حراست شهروندان اعلام می نمائیم.
مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات