نود و هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در مازندران با...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران: در این جلسه ابتدا آقای دکتر محمدابراهیم یخکشی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراتب تشکر و قدردانی مجموعه صنعت آب و برق استان را از اقدام شجاعانه فرزندان دلیر کشور در موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا اعلام کرد و گفت: امروز همه ما به این جوانان می‌بالیم، چراکه با موشکی که خود آن‌را ساخته‌اند یکی از پایگاه‌های نظامی استکبار جهانی را در منطقه درهم کوبیدند.
وی با اشاره به نگاه جدید وزارت نیرو در برنامه‌ سفرهای استانی که عمدتاً همراه با افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌ها است گفت: این نگاه جناب آقای دکتر اردکانیان یک نگاه جامعه‌محور و رویکرد اجتماعی است، لذا با توجه به پسندیده بودن این روش همه تلاش خود را باید برای مشارکت حداکثری ذینفعان در برگزاری افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها داشته باشیم.
یخکشی افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود برای مردم است، لذا باید ذینفعان در برپایی این جشن‌ها حضور و مشارکت داشته باشند. از طرفی عوامل اجرایی پروژه اعم از پیمانکاران و مشاورین و کارفرما در ایجاد و برپایی این پروژه‌ها نقشی کلیدی دارند. لذا حضور این افراد و خانواده آن‌ها می‌تواند جشن‌ها را واقعی‌تر کند.
یخکشی تأکید کرد این شورا از انجام کارهای خلاقانه که نتایج آن بتواند پروژه‌های مارا اثربخش‌تر و لذت و شیرینی آن را برای مردم ملموس‌تر کند استقبال می‌کند.
وی در پایان بر تشریح طرح‌های آماده افتتاح به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبین تأکید کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا در معرفی طرح‌ها از اصطلاحات فنی پرهیز نموده، به‌گونه‌ای که مخاطب بتواند پیام ما را به خوبی دریافت کند.
شایان ذکر است در این جلسه در خصوص اقدامات شرکت‌های آب و برق استان در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و ایمنی نیروهای انسانی در پروژه‌های عمرانی و برنامه‌ریزی جهت ملاقات عمومی مردم با مقام عالی وزارت، و حل مشکلات انتقال خطوط برق از روی شبکه آبیاری و زهکشی، بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای مازندران

شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات