مهندس محمدرضا احمدی شهردار مراغه در نشست خبری مطرح کرد:

مهندس محمدرضا احمدی شهردار مراغه در نشست خبری مطرح کرد:

۴۴ میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری مراغه محقق شد

دکتر احمد ملکی : در سال های آتی شاهد تحول و دگرگونی در شهر مراغه خواهیم بود

X7

نشست خبری مهندس محمدرضا احمدی شهردار و دکتر احمد ملکی عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی شهرستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه در این نشست شهردار مراغه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۴۴ میلیارد تومان از ردیف‌های درآمدی بودجه سال ۹۸ شهرداری مراغه محقق شده است.
مهندس محمدرضا احمدی افزود: امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی هزینه شده که نسبت به اعتبار ۷.۹ میلیارد تومانی سال گذشته از افزایش چند برابری برخوردار بوده است.
وی گفت: با توجه به نیازهای زیرساختی و ترافیکی و مطالبات شهروندان، از ابتدای سال تاکنون بیشتر از گسترش فضاهای سبز به اجرای طرح های مسیرگشایی شهری توجه شده است.
وی افزود: هم اکنون سه طرح مسیر گشایی شامل احداث خیابان های ۴۵ متری شهرک سهند به میدان مادر و ۳۵ متری الغدیر به میدان دانشجو در شهرک گلشهر و نیز تعریض خیابان شهید قدوسی در حال اجراست.
شهردار مراغه ادامه داد: براساس پیش بینی های انجام شده و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، یک باند از خیابان ۳۵ متری الغدیر به شهرک گلشهر تا دهه فجر امسال آسفالت ریزی شده و به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس احمدی با اشاره به مشکلات پیش روی طرح احداث پل فلزکاران اضافه کرد: متاسفانه راه آهن با وجود تعهد مشارکت در اجرای این طرح، سهم ناچیزی در اجرای آن داشته و تنها مشارکت آن ۴۰۰ میلیون تومان به صورت تامین آهن آلات برای این منظور بوده است.
شهردار مراغه با تاکید بر نقش محوری فرودگاه سهند برای توسعه گردشگری و حمل و نقل منطقه گفت: تاکنون شهرداری مراغه برای توسعه جایگاه سوخت تلاش های بسیاری انجام داده، لیکن برای تکمیل آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مهندس احمدی با انتقاد از قوانین دست و پاگیر اداری برای سرمایه‌گذاری اضافه کرد: وجود این موانع و برخی شایعات و حرف و حدیث ها زمینه ساز کاهش رغبت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهر شده است که باید مرتفع شود.
وی افزود: همچنین در ۲.۵ سال اخیر، حدود ۶ میلیارد تومان برای رفع مشکلات اصناف و مالکان اراضی و واحدهای صنفی واقع شده در مسیر خیابان جام جم از سوی شهرداری هزینه شده است.
عضو شورا و  رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی  شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این نشست گفت: با توجه به اجرای طرح های عمرانی متعدد  در ۲.۵ سال اخیر توسط شهرداری، در سال های آتی شاهد تحول و دگرگونی در شهر مراغه خواهیم بود که این شهر را به مکانی دلپذیرتر برای زندگی و مهاجر پذیرتر از گذشته تبدیل خواهد کرد.

X15

دکتر احمد ملکی افزود: در این راستا، بودجه پیشنهادی برای سال آینده شهرداری مراغه با توجه به طرح های بزرگ و تاریخی مشارکتی و زیرساختی به رقم بی سابقه و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
وی اضافه کرد: از این مجموع، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری، ۱۱۰ میلیارد تومان طرح مشارکتی با بنیاد برکت و نیز چهار طرح بزرگ زیرساختی خواهد بود.
پیش از برگزاری نشست خبری جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه مراغه از طرح های در دست اجرای شهری از جمله میدان آرد و غلات، خیابان های در دست احداث ۴۵ متری شهرک سهند به میدان مادر، ۳۵ متری الغدیر به شهرک گلشهر، مجتمع تجاری رفاهی، پارک ولیعصر(عج)، فرهنگسرای امیرکبیر و خیابان شهید قدوسی بازدید کردند.

x1X5X11

X4X8x2

X3X9X16

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات